Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Unelte eficiente de marketing pentru afaceri de succes palpabil

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Marketing-ul ne ajuta sa ne ordonam procesele de promovare si vanzare in afacerile pe care le detinem. Orice departament de marketing ar trebui sa aiba in vedere uneltele cele mai eficiente care ne ajuta sa ne ducem afacerile cu un pas mai aproape de succes, cu un pas mai aproape de statutul de afaceri profitabile, banoase, prospere.

Iata cateva dintre cele mai eficiente unelte pe care le puteti folosi si prin intermediul carora puteti sa cresteti eficacitatea din spatele strategiilor dvs de marketing:

1. LinkedIn, Twitter, Facebook. Acestea sunt doar trei dintre uneltele cu cea mai mare eficienta. Aveti grija la fanii pe care ii acceptati in listele agregate afacerilor dvs si la comentariile negative care circula cu viteza uimitoare si se pot imprastia in tot mediul online. In absenta unor astfel de incidente, cele trei retele de care am amintit sunt extrem de eficiente in sustinerea eforturilor de promovare, vanzare, branding si nu numai.

2. Blogging de afaceri. Afacerile cele mai profitabile tin o permanenta legatura cu clientii sai, cu potentialii sai clienti, cu potentialii candidati si lista ramane deschisa pentru o varietate reala de contacte folositoare unei afaceri. Incercam sa cladim si sa mentinem un climat de incredere, de stabilitate si trainicie si sa ne popularizam brandurile cat mai consitent.

3. E-mail marketing-ul pentru afaceri mai profitabile, pentru afaceri de succes. Succesul in afaceri pare o himera in prezent. Este deja destul de greu sa iti aduci afacerile in faza in care devin afaceri profitabile, daramite sa le aduci si aproape de succes concret, palpabil.

Cu toate acestea, sansele cresc pentru detinatorii de afaceri care realizeaza necesitatea de a-si urma utilizatorii, clientii, potentialii clienti samd in toate canalele pe care acestia le utilizeaza in mod consistent. Aceasta strategie duce la familiarizarea clientilor si potentialilor clienti cu brandul in cauza, cu afacerile de care discutam si din familiaritate se nasc profiturile dorite si succesul asteptat.


Tags: afaceriafaceri de syccesafaceri profitabilemarketingblogging de afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]