Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

3 coordonate esentiale pentru consolidarea afacerilor profitabile

de
1835 0 20 Sep. 2011
Plan de afaceri


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Afacerile profitabile nu se nasc astfel, nu apar din vazduh si nu se consolideaza de unele singure. Depunem efort, inspiratie, originalitate si creativitate, depunem pasiune in cresterea lor si ne asteptam la cele mai bune rezultate pentru a ne aduce afacerile in punctul in care le putem numi afaceri profitabile, in punctul in care competitiei ii va fi teama de noi, in punctul in care clientii si potentialii clienti ne vor alege brandul si il vor ignora pe cel al concurentilor nostri.

In afaceri, indiferent care ar fi marimea, complexitatea lor, numarul de angajati pe care acestea il detin, profilul pe care il urmeaza, piata pe care activeaza samd, trebuie sa se tina cont si sa se ia decizii organizate in functie de 3 mari coordonate principale:

1.    Cine suntem noi ca afacere? Care este identitatea noastra? Ce imagine ne-am proiectat in mediul business si in fata clientilor si potentialilor nostri clienti? Ce obiective detinem? Ce viziune ne calauzeste catre succes? Ce inseamna succesul pentru noi? Incotro mergem si care sunt directiile cele mai scurte si mai neanevoiase catre succes?

2.    Ce oferim? Oferim produse si servicii care rezolva probleme stringente? Oferim produse si servicii care au proiectat nevoi noi, dorinte noi? Cum sunt percepute produsele si serviciile noastre?

3.    Cine sunt clientii nostri? Ce interval de varsta ii caracterizeaza? Ce gen, ce nivel de educatie, ce categorie sociala samd ii definesc? Ce isi doresc? Ce nevoi si probleme au? Care este lista lor de prioritati in ceea ce priveste setul de produse si servicii pe care le vor achizitiona? Care este nivelul disponibilitatii lor de a achizitiona produse din gama noastra? Cand este nivelul disponibilitatii lor marit? Acesta poate fi marit in weekend, in timpul sarbatorilor, zilnic sau lunar.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii




Toate aceste intrebari sunt grupate in 3 categorii care reprezinta 3 coordonate pe care trebuie sa le mentinem in stransa legatura si in perfecta sincronizare. Doar atunci cand vom lua decizii care sa se potriveasca celor 3 coordonate si mersului lor natural si bine stabilit de la bun inceput ne vom asigura sanse mari de a ajunge la afaceri profitabile, la afaceri de succes genuin.


Tags: afaceriafaceri profitabileafaceri de succes

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

3 coordonate esentiale pentru consolidarea afacerilor profitabile
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

10 sfaturi utile pentru un plan de afaceri de succes

de Alina Constantinescu
09 Aug 2017
A face afaceri inseamna in primul rand sa iei decizii. Nu poti pleca in necunoscut, trebuie sa cunosti in detaliu piata, clientii, competitorii. Un...

Model plan de afaceri pentru ferme mici - Submasura 6.3

de Alina Constantinescu
24 Iul 2017
Prin intermediul Submasurii 6.3 din PNDR 2014-2020, fermierii au posibilitatea sa acceseze fonduri europene nerambursabile, in valoare de maxim...

Cum trebuie descris produsul sau serviciul in planul de afaceri

de Idei De Afaceri
20 Iul 2017
Potrivit Ghidului privind Elaborarea unui Plan de Afaceri, realizat de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, multi...

Secretul unei afaceri de succes? Un plan de afaceri bine realizat!

de Alina Constantinescu
13 Iul 2017
Pentru cine se realizeaza un plan de afaceri? Surprinzator, insa planul de afaceri il realizezi in primul rand pentru tine! Cu toate acestea, este...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Ferma Capre

Intrebare: Buna ziua detin 250 de capre si 4h de pamant as dori un investitor de a promova de a investi pentru detalii contactati

Raspuns: Buna ziua, Daca imi permiteti pentru a atrage potentiali investitori dumneavoastra trebuie sa...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton