Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 avantaje social-media pentru afacerea ta

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Prin social media, oamenii pot impartasi experienta despre un anumit produs si serviciu cu alti consumatori. Conversatiile despre experientele personale sunt ca un magnet.

 Atunci cand cineva deschide un subiect de interes si pentru alti consumatori, discutiile se pot propaga cu viteza. Astfel, brandul tau incepe sa fie asociat cu experiente personale si astfel este mai relevant pentru consumatori.

1. Construieste sfera de influenta.
In jurul brandului tau se invart cateva persoane care au o influenta mare asupra modului in care acesta este perceput. De exemplu, un editor al unei reviste culinare cunoscute, poate forma parerea clientilor potentiali ai unui restaurant.

Specialistii in social media recomanda sa interactionezi cu aceste persoane in mediul virtual si sa-ti creezi o imagine pozitiva. Recomandarile persoanelor de influenta pot avea un efect de bulgare pentru ca acestea sunt transmise rapid din gura in gura, iar, in timp, determina formarea unei pareri generale. Atunci cand ai cativa adepti activi este mai usor sa-ti construiesti credibilitatea in mediul online.

2. Te tine aproape de concurenta.
Cele mai multe firme care au audienta mare in mediul virtual folosesc instrumente de social media pentru a-si crea imaginea si pentru a comunica cu stakeholderii. In aceste conditii, este indicat sa fii prezent in mediul on-line si sa nu te lasi coplesit de concurenta.

Clientii vor sti de tine si vor putea compara cu usurinta ofertele tale si pe cele ale concurentei.

3. Apari in top pe motoarele de cautare.
Internetul este o retea in care mai multe conexiuni merg spre un singur punct. Cu cat sunt mai multe conexiuni, cu atat punctul sau nodul este mai puternic.

Atunci cand se fac mai multe referiri cu privire la afacerea ta, aceasta apare in topul cautarilor pe Internet.

Astfel, daca oamenii vorbesc in social media despre ofertele tale, impartasesc articole, filme si website-uri,in seamna ca ai o prezenta pe Internet relevanta pentru con sumatori. Motoarele de cautare rasplatesc acest lucru si te pozitioneaza in topul rezultatelor cautarii pe Google.



Tags: social mediaafacereafaceriinternetmotoare de cautare

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]