Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Sase greseli de networking pe care le fac intreprinzatorii - II
Citeste partea a II-a a articolului "Sase greseli de networking pe care le fac intreprinzatorii".
• Neputinta de a externaliza3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cresterea prepelitelor japoneze
Cultura castravetelui anti-diabet
Se pare ca aceasta este una dintre cele mai mari greseli pe care le fac intreprinzatorii zilelor noastre: nu reusesc sa externalizeze anumite servicii.
Daca vei sta ore intregi in fata calculatorului pentru a aduce la zi contul tau de Facebook sau Twitter, sau pentru a crea un blog pentru companie, atunci vei putea spune cu usurinta ca ai pierdut foarte multi bani. Timpul tau este foarte valoros, asa ca de ce sa nu pui pe cineva sa faca asta?
Probabil ca acum te vei gandi: "Pai cum mai sunt retelele de socializare instrumente ieftine de marketing daca trebuie sa platesc pentru asta?", nu trebuie sa dramatizezi, trebuie doar sa analizezi putin situatia.
Cu siguranta vei gasi un student doritor sa activeze intr-o companie si care nu numai ca va fi dispus sa se ocupe de conturile tale, dar o va face si in cunostinta de cauza, sau poate ai o ruda care nu are un loc de munca si careia i-ar face placere sa te ajute. Solutii sunt, trebuie doar sa le cauti.
• Greseala de a te gandi la "Networking" ca la o sarcina de serviciu
In zilele noastre departamentul de comunicare trebuie sa fie unul foarte bine dezvoltat, tu trebuie sa acorzi o importanta deosebita modului in care reusesti sa comunici cu piata tinta.
Asta nu inseamna ca trebuie sa aloci mai mult timp decat este necesar socializarii, nu trebuie sa pierzi ore intregi cu asta, pentru ca nu vei reusi decat sa iti neglijezi celelalte sarcini care fac afacerea ta sa functioneze.
Orice lucru trebuie facut cu masura, asa ca pentru a avea succes incearca sa iti stabilesti foarte bine prioritatile, incearca sa iti faci un program si sa il urmezi intocmai chiar si cand vine vorba de socializare.
• Nu confunda colaboratorii cu clientii
Intreprinzatorii vor socializa intotdeauna foarte bine cu alti intreprinzatori. Atunci cand vei avea avea un cont pe una din retelele de socializare, primii care iti vor raspunde vor fi cei care traiesc in acelasi mediu cu tine.
Desi este foarte important sa faci schimb de idei si de experienta cu cei din acelasi domeniu, nu trebuie sa te opresti la asta, este gresit sa le acorzi mai multa atentie decat propriilor clienti.
Vei putea sa socializezi astfel la sfarsitul zilei, iar in timpul programului concentreaza-te asupra celor care iti pot aduce beneficii reale afacerii tale. Experienta altora iti poate fi intr-adevar de foarte mare folos, dar cu siguranta nu iti va aduce acelasi profit pe care ti-l vor aduce clientii.
Click aici pentru partea I.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit