Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Promovarea incrucisata pentru o afacere prospera

de Maria Nicutar 23 Iun. 2011 4458
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multe afaceri mici sau care abia s-au lansat pe piata sunt in permanenta cautare de modalitati de se face cunoscute si de a-si vinde produsele sau serviciile. Mai mult, majoritatea nu detin capitalul necesar pentru a-si promova produsele cu putere si in stil mare. Aici apare promovarea incrucisata si succesul incepe sa se intrevada mai usor decat s-ar astepta oricine.

In primul rand, trebuie sa intelegem ce inseamna promovarea incrucisata. O firma isi vinde produsele alaturi de altele din game diferite apartinand altor companii. Spre exemplu, firma X vinde un sampon pe baza de ulei de masline impreuna cu o perie de par apartinand firmei Y.

Cele doua se pun de acord sa isi vanda produsele impreuna pentru o situatie win-win. Ambele au de castigat, insa cea cu notorietate mai slaba va fi cea mai avantajata de pe urma unei asemenea colaborari.

Imaginati-va popularitatea pe care ar castiga-o o firma necunoscuta marilor audiente daca si-ar vinde produsele alaturi de cele din cadrul marcilor celor mai prestigioase de pe piata. In acest fel, este clar cum o afacere poate castiga credit, incredere, notorietate din partea clientilor prin promovarea incrucisata.
Reputatia in afaceri se poate construi si consolida prin acest tip de promovare, datorita asocierii de nume si de imagine cu firma care deja prezinta interes pentru consumatori.

Mai mult, haideti sa ne gandim si la situatia clasica in care ni se prezinta produse apartinand unor firme al caror nume nu l-am mai auzit pana acum si in mod normal, ezitam sa le achizitionam.

In cazul in care am primi in aceeasi oferta si un produs pe care il cunoastem si l-am mai achizitionat, am fi tentati sa scoatem banii din buzunar doar pentru al doilea produs, privindu-l pe primul ca pe cadou.
In acest fel am achizitionat marca populara care prezinta siguranta si nu ne-am creat riscuri financiare cu al doilea produs, care se poate dovedi de calitate slaba sau cu un grad scazut de functionalitate.

Exact pe aceste moduri de gandire si pe acesti factori decizionali se bazeaza promovarea incrucisata. Esential pentru firmele aflate la inceput de drum este sa reuseasca sa colaboreze cu o firma cu o reputatie puternica si sa creeze oferte interesante si originale pentru clienti.

Nu trebuie sa oferiti intotdeauna produse care sa aiba o legatura intre ele(sampon+perie, detergent de pardoseala+mop, chipsuri+suc, samd). Puteti sa veniti cu idei dintre cele mai traznite, care sa asigure pentru clienti produse din game diversificate si care sa le acopere nevoi dintre cele mai variate.




Tags: promovare incrucisatareputatie puternicareputatia in afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]