Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Unde si cum sa vinzi avantajos obiectele handmade?
Site sau blog? Prima intrebare pe care si-o pune orice viitor antreprenor de handmade este: un blog e mai potrivit pentru a expune produsele handmade sau mai bine un site? Aici parerile sunt impartite.
In mod evident un site este locul cel mai potrivit pentru a vinde orice tip de produse. Pe site poate intra oricine, de la orice calculator, fara niciun fel de restrictii. Site-ul are o denumire mai usor de retinut decat blogul si, in plus, pe site poate fi incarcat un volum mai mare de informatii decat cele de pe un blog.Propriul meu plan de afaceri
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cresterea prepelitelor japoneze
Crearea unui site poate costa intre 100 si 300 de euro. La aceasta suma se mai adauga hostingul, care se poate situa intre 10 si 30 euro. Nu este o suma de neglijat, insa profitul de pe urma unui site bine realizat este considerabil mai mare. Suma investita poate fi amortizata intr-o singura luna daca handmader-ul are o clientela deja fidelizata si o promovare intensiva a site-ului.
Pe cealalta parte insa, blogul se preteaza mai bine pe ceea ce reprezinta handmade-ul: o afacere pornita dintr-o pasiune pentru lucrul confectionat de mana. Fiecare produs are o poveste, iar aceasta este una din principalele calitati ale unui obiect handmade. Latura emotionala a crearii lui conteaza mai mult decat pretul practicat de artizan sau materialele folosite la confectionarea lui.
Blogul permite prezentarea fiecarei povesti, alaturi de prezentarea caracteristicilor tehnice ale produsului:
dimensiuni, materiale folosite, pret, modul de intretinere. in plus, crearea unui blog nu costa nimic, acesta fiind si motivul pentru care cele mai multe dintre produsele handmade sunt prezentate pe bloguri si pe mai putine site-uri.
Conturi pe comunitati handmade, precum Breslo.com, Etsy.com sau pe site-uri de licitatii. Aici poti avea propriul magazin virtual si poti avea siguranta ca cei care acceseaza aceste adrese sunt clienti care apreciaza obiectele lucrate manual. Pe aceste site-uri insa trebuie sa iti asiguri vizibilitatea.
Trebuie sa te asiguri ca vizitatorii vor vedea produsele tale si pentru asta trebuie sa adaugi zilnic produse noi.
Vanzarea in magazine specializate in artizanat
Vanzarea produselor handmade in magazine cu acest profil constituie o piata de desfacere care merita sa fie luata in seama. Primul pas care trebuie facut este sa iei legatura cu diverse astfel de magazine si sa le propui contacte de colaborare. Tu trebuie sa faci o estimare de pret tinand cont Pe langa faptul ca ma ajuta sa ma relaxez si sa-mi incep ziua intr-un mod placut, imi fabric accesoriile potrivite cu hainele pe care le port in acea zi pe loc”.
Pe de alta parte, in vanzarea de produse handmade un rol important il are persoana care se ocupa de actualizarea site-ului sau de expunerea obiectelor lucrate pe blog. Este vorba de cel care se va ocupa exclusiv de vanzari si de livrarea produselor. Modul de prezentare si descrierea va apartine „creativului”, pentru ca acesta va sti sa-si puna in valoare munca.
Targurile de handmade, de sarbatori sau pentru diverse ocazii speciale (Ziua Femeii, Valentine’s Day sau 1 martie)
Targurile reprezinta unul dintre cele mai la indemana tehnici de marketing pentru vanzarea obiectelor de artizanat. Pe langa faptul ca publicul acestora este unul de specialitate, interesat in astfel de produse, targurile reprezinta o foarte buna ocazie pentru a face schimb de experienta.
La aceste evenimente pot veni si organizatori de alte targuri sau proprietari de magazine de specialitate. Modul de prezentare a produselor este extrem de important. Daca vorbim despre cercei sau margele, pentru o mai buna evidentiere a lor, acestea pot fi puse pe manechine care contrasteaza, daca vorbim despre genti ele trebuie puse in locuri vizibile sau tot in combinatie cu tinute care sa le
scoata in evidenta.
La fel de important este felul in care se prezinta cei care le vand. Un zambet si o tinuta adecvata iti vor spori numarul de vizitatori ai standului. Totodata, vanzatorul sau cel care prezinta produsele poate sa poarte accesoriile care se potrivesc cu vestimentatia lui. Clientii vor aprecia obiectele purtate si vor solicita mai multe informatii.
Interactiunea cu clientii este unul din elementele-cheie pentru a avea un stand vizitat. insa daca treci in extrema cealalta si ajungi sa practici o promovare agresiva si sa abordezi fiecare client care trece prin fata standului tau nu este cu siguranta o metoda de a-ti vinde produsele. Pentru a inveseli spatiul care ti-a fost acordat la targ poti folosi diverse mesaje vesele care sa faca orice trecator sa zambeasca. Pe langa zambetul fiecarui client, obtii astfel o mai buna vizibilitate.
Citeste si articolul:
INTERVIU Matangi Handmade: De la bijuterii unicat la tricouri pictate manual
Articole conexe
Dropshipping in Romania. Sfaturi pentru stimularea afacerii
de Bianca TilaAfaceri online: cum sa incepi si sa cresti o afacere online de succes
de Bianca TilaInstructiuni simple pentru protectie 100%. Transforma-ti afacerea intr-o fortareata imposibil de cucerit
de Idei de afaceriIndustria de jocuri video din Romania si-a dublat cifra de afaceri
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit