Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cel mai mare secret al succesului in coaching

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile in coaching inca nu au spart gheata si la noi in tara, insa sunt semne bune, conform carora putem sa ne dam seama ca aceasta latura se va dezvolta in curand in mod profitabil. Pentru cei dornici sa intre pe acest teritoriu, coaching-ul vine cu un secret major care ii determina succesul: existenta unui mesaj de impact puternic!

Mesajul pe care il promovati catre potentialii clienti este cheia catre profitabilitatea afacerii de coaching si trebuie sa preceada orice strategie de marketing ati dori sa implementati.

Mesajul pe care il transmiteti trebuie sa se plieze pe interesele si motivatiile clientilor si trebuie sa ii determine sa faca pasii necesari pentru a-si rezolva problemele. Mai mult, acesta este elementul care sa ii convinga ca dvs sunteti persoana potrivita cu care sa lucreze pentru a-si gasi solutiile.

Un mesaj eficient trebuia sa livreze un continut de impact puternic, un continut perfect personalizat pentru fiecare client in parte si pentru problemele lor specifice. Discutati cu clientii dvs despre problemele lor, despre nevoile si dorintele care ii determina sa caute solutii si lamuriri. Ideea principala este sa ii ajutati sa gaseasca cea mai buna solutie pentru problemele lor. In acest punct sunteti deja persoana la care vor apela si in viitor.

De asemenea, mentineti-va mesajul scurt si eficient. Folositi cuvinte clare, nu creati confuzie. Mai mult, trebuie sa apelati la pachetul emotional cu care vin clientii dvs si sa va mapati mesajul pe acest continut important. In functie de background-ul lor veti sti care este cea mai scurta si eficienta cale de a-i motiva sa actioneze in directia corecta in viata lor profesionala.

Mesajul pe care un coach il transmite trebuie alaturat de entuziasm si pasiune. Sa spunem ca oferiti solutii tinerelor antreprenoare sau mamelor casnice care doresc sa intre in lumea afacerilor. In momentul in care apelati la latura emotionala pentru a motiva o clienta deja ii veti demonstra ca vorbiti pe limba ei, ca sunteti intr-o asonanta optima cu situatia in care se afla.

Dati-le clientilor dvs exemple din experienta dvs personala sau din alte povesti de succes din lumea afacerilor sau ale altor clienti de-ai dvs. Prezentati-le situatii asemanatoare si ajutati-va clientii sa isi gaseasca rezolvarea prin puterea exemplului.




Tags: coachingmotivare clientimesaj coaching

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]