Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Strategia de promovare a retelei de franciza

de Adela Simonescu
2937 0 09 Mai. 2012
Francize


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Pentru a gasi cei mai buni francizati trebuie sa va promovati afacerea. Comunicarea cu potentialii francizati este deosebit de importanta. De informarea acestora, de atragerea celor mai buni candidati, depinde succesul de ansamblu al retelei de franciza. Pentru acest motiv, strategia de informare si comunicare trebuie sa ocupe un loc central in cadrul strategiei de ansamblu a procesului de francizare.

Politica promotionala este cea care asigura legatura permanenta a firmei cu piata pe care aceasta actioneaza. Receptionarea si transmiterea de informatii din si catre piata constituie o conditie a reusitei afacerii dumneavoastra.
Canalele prin care o firma realizeaza o promovare eficienta a propriei imagini, a produselor sau serviciilor sale sau a formulei sale de afaceri sunt diverse.

In ultimii ani, este evidenta folosirea pe scara larga a Internetului ca forma de promovare. Foarte multe firme, din toate domeniile de activitate, sunt prezente pe World Wide Web cu propriul site.

Un studiu realizat in 2004 asupra unui esantion de 200 de companii romanesti a relevat aspecte importante privind adoptarea Internetului ca modalitate de promovare. Din raspunsurile participantilor a rezultat ca peste 60% din firmele romanesti folosesc des si foarte des Internetul in scopuri comerciale.

Marea majoritate a companiilor (64%) trimit e-mail-uri in scop comercial; 48% propun oportunitati de afaceri, 49% au site-uri de anunturi, 39% practica vanzarea/cumpararea de produse online, iar 15% organizeaza licitatii online. Un procent de 76% din companii au un website propriu; 41% sunt reprezentate in portaluri de afaceri; 27% sunt active in grupuri de discutii si forumuri, iar 19% detin un magazin online propriu.

Chiar daca acest studiu nu prezinta un grad de reprezentativitate foarte mare, el evidentiaza faptul ca Internetul a devenit si in Romania un instrument comercial, o modalitate directa de promovare, ca forma de manifestare a noii economii.

>>>Aflati toate detalii necesare pentru a prelua cu succes o franciza profitabila in ghidul "Cum sa intrati intr-o afacere de tip franciza".


Tags: francizafrancizefranciza de succesfranciza profitabila

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Registru National de Franciza pentru monitorizarea afacerilor

de Florin P. Amariei
25 Oct 2018
Romania va implementa un Registru National de Franciza pentru monitorizarea afacerilor. Guvernul Romaniei a adoptat un proiect de lege prin care...

Franciza sau cum faci tu bani pe ideea altcuiva

de Florin P. Amariei
18 Nov 2019
De cate ori ai avut indoieli asupra unei idei sau, pur si simplu, nu ai vrut sa iti asumi un risc in plus prin a deschide un nou business? Ei bine,...

Vrei o cafenea in sistem franciza?

de Andreescu Sorin
13 Iun 2016
Te gandesti de mult ce afacere sa iti deschizi? Ce spui de o cafenea in franciza? Ai o afacere asigurata, iar logistica vine de la francizor. De...

Idei de francize pentru cei cu dare de mana

de Silviu-marian Banila
25 Mai 2016
Cu o franciza putem demara o afacere cu maximum 10.000 de euro, care a testat deja piata. Sectoarele cele mai atractive la nivelul Romaniei par a fi...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016