Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
4 greseli de marketing pe care poti sa le eviti
Marketing-ul nu a fost si nu va fi niciodata un aspect simplu al afacerilor profitabile. De aceea ne bazam atat de mult de cooptarea de experti si profesionisti care sa gandeasca cele mai viabile strategii si campanii si investim atat de multi bani in ei. Marketing-ul este, pe buna dreptate, motorul care pune afacerile in miscare si, in mod preferabil, si in directia potrivita.
Iata 4 dintre cele mai grave greseli de marketing:Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
1. Afacerile profitabile si de viitor sunt cele care se adreseaza unei audiente clare. Nu incercati sa fiti cel mai bun pentru toti consumatorii de pe piata, ci trebuie sa va concentrati sa fiti cel mai bun in cadrul nisei sau sub-nisei de care apartineti si pe care incercati sa o acoperiti.
2. Afacerile profitabile si de viitor se folosesc de uneltele moderne si care dau rezultate in mod real. Prea putini marketeri se bazeaza pe marketing-ul social, pe retelele de socializare, pe blogging, pe networking samd. Imaginati-va prezentul afacerilor ca pe o paleta larga de instrumente care va stau la dispozitie, instrumente utilizate si de cele mai mari companii, instrumente pe care le evitati si pierdeti enorm.
Marketing-ul si strategiile sale trebuie sa tina pasul cu dinamica consumatorilor si sa se plieze pe nevoie si dorintele lor care se modifica de la un interval de timp la altul. Investiti in tehnologie si in mediul online si veti descoperi multiple oportunitati prin care sa ajungeti mai adecvat in fata ochilor audientei dvs.
3. Afacerile profitabile si de viitor se bazeaza pe documentare si testare. De fiecare data cand cochetati cu o noua idee de lansare de produs sau de servicii, de fiecare data cand vreti sa puneti in aplicare noi strategii si campanii, de fiecare data cand vreti sa modificati aspecte legate de profitabilitatea afacerii dvs, se cere documentare si testare.
Aceste doua aspecte se dovedesc de succes atunci cand sunt conduse de experti, de profesionisti avizati sa va spuna daca este sau nu cazul sa investiti resurse de bani, timp, energie si mult personal in directiile de interes.
4. O alta greseala pe care o comitem in activitatile de marketing este sa ne uitam prea mult in ograda competitorilor si sa ii copiem. Cuvantul de baza pentru afaceri profitabile si de viitor este diferentierea.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit