Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Mareste-ti vanzarile cu 10% prin tehnici de marketing senzorial!

de Dragos Craciun 28 Oct. 2014 4634
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ce este marketingul senzorial? Marketingul senzorial se ocupa de simturi: auditiv, vizual, olfactiv, dezvoltand servicii si tehnologii prin care potntialul cient sa fie ademenit la punctele de vanzare, intr-o ambianta inspirationala.

Astfel, serviciile auditive se bazeaza, in general pe marketingul muzical, o strategie care, urmarind tendintele pietei va poate mari veniturile cu cel putin 10%. Muzica buna poate vinde orice!

Se selecteaza muzica, se compileaza intr-un soft si apoi se difuzeaza in locatia aleasa de client. Un astfel de serviciu poate costa intre 60-90 de euro pe luna. Aceasta este reteta de marketing senzorial pe care o aplica Mood Media© pe piata romaneasca. Este o metoda de marketing care ar putea creste afacerile celor care o folosesc cu minimum 10%.

Music Master este un program utilizat de companii diverse din retail, horeca, sanatate si wellness. Restaurantele si barurile folosesc acest sistem pentru a diversifica ambianta din timpul zilei, în functie de decor. De exemplu, o melodie relaxanta în curtea interioara, jazz în sala principala, iar muzica dance se poate încadra perfect în zona barului.

Foarte interesant este si programul Web Soundtrack. Noii clienti care va viziteaza site-ul web pot trai aceeasi experienta ca si cei care va viziteaza locatia. Datorita mOnline muzica si mesajele pe care le difuzati in-store pot fi ascultate si online. Vizitatorii pot chiar sa deschida o fereastra-player în browserul web si pot asculta muzica în fundal în timp ce continua navigarea.

In ceea ce priveste serviciile vizuale, compania dezvolta continut video pentru ecranele amplasate in punctele de vanzare. Obiectivele continutului video pot fi de promovare, de informare sau de divertisment.

Serviciile olfactive constau in dezvoltarea unor tehnologii de difuzare a parfumurilor in punctele de vanzare. Gama de arome este foarte variata, putand fi adaptata diferitelor tipuri de locatii.

Mood Media® Romania (www.moodmedia.ro) este singura companie prezenta pe piata romaneasca ce ofera serviciul de marketing senzorial.
 
Firma romaneasca este o filiala Mood Media Group, o companie internationala prezenta in 34 de tari, ce dezvolta acest tip de promovare inca din anii ’50, fiind prima companie din Europa care a difuzat muzica intr-un supermarket din Franta.

De asemenea, Mood Media a dezvoltat o tehnologie digitala denumita MultiPlay in care sunt stocate mii de titluri muzicale, impartite pe programe tematice: Pop, Oldies, Rock, Dance, Electro, Jazz, Lounge, Classic, Instrumental etc.

Aparatul difuzeaza muzica non-stop, fara sa o repete, fara sa fie nevoie de interventie umana, avantajul cel mai mare fiind posibilitatea adaptarii culorii muzicale la valorile, ambianta, tipul afacerii respective, obiectivelor sale de comunicare.



Tags: afaceriafacerevanzarimarketingmarketing senzorialmood mediapromovare

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]