Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

De ce LinkedIn va depasi ciclul de viata al Facebook?

de
1413 1 14 Apr. 2012
Afaceri online


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Orice produs are un ciclu de viata. Cumparam o jucarie noua pentru copiii nostri si stim faptul ca 2 ore pare un termen rezonabil, desi total necomfortabil pentru buzunarele noastre. Insa, in timp, ne obisnuim si cu problema aceasta, ea devenind un fapt de la sine inteles. Apoi privim si catre Facebook si realizam ca este, in esenta, un produs promovat prin eforturi sbstantiale, un produs care isi cauta clienti noi in permanenta, un produs care trebuie sa isi retina clientii si sa ii castige pe cei pierduti.

Geoffrey James, redactor pentru publicatia INC, ne ofera cateva pareri bine argumentate pe marginea unui subiect arzator: De ce a platit Facebook o suma atat de importanta pentru Instagram?

Autorul articolului precizeaza ca ar putea fi un gest de disperare si ne arata de ce LinkedIn va trai mai mult decat Facebook si care sunt motivele care arata in directia acestei ipoteze.

In primul rand, parerea lui Geoffrey James la adresa achizitiei Instagram se leaga de o potentiala situatie disperata din partea Facebook. Sa fie compania lui Mark Zuckerberg atat de expusa pericolelor competitorilor incat sa fie nevoie de 1 miliard de dolari pentru o achizitie a unei aplicatii?

Geoffrey James arata faptul ca Facebook a devenit un produs pe care utilizatorii nu il mai iubesc, asa cum se intampla la inceput. Facebook a devenit o companie care trebuie, in permanenta, sa tina pasul cu preferintele si cerintele consumatorilor pentru a se mentine in top. Facebook se adreseaza tuturor, compania nefiind o afacere nisata, asa cum se intampla in cazul LinkedIn.

Autorul puncteaza foarte interesant faptul ca LinkedIn continua sa se dezvolte fara eforturi mari din partea reprezentantilor de marketing si advertising. Si se dezvolta pentru cateva motive cat se poate de simple:

1. LinkedIn se adreseaza unei nise specifice
2. Prin urmare, LinkedIn se bazeaza pe audiente de consumatori fideli serviciilor oferite
3. LinkedIn ofera servicii necesare si beneficii catre consumatori care nu ar fi dispusi sa paraseasca o retea cu o baza de date deja impresionanta pentru a se muta in tabara unui alt competitor.

Cu alte cuvinte, discutam despre o companie care s-a pozitionat pe o nisa fertila si si-a facut un cuib extrem de bine aparat. LinkedIn nu mai poate fi scos de pe piata cu una cu doua, chiar daca vor exista sau poate deja exista competitori mai mult sau mai putin dezvoltati.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii




Geoffrey James mai face si o paralela interesanta intre branding de masa si branding de nisa. In timp de LinkedIn foreaza intr-un punct ales in mod strategic si au o directie destul de buna, Facebook incearca sa fie totul pentru toti. Cu alte cuvinte, Facebook se adreseaza tuturor si se afla in situatia in care trebuie sa cheltuiasca sume exorbitante de bani pentru a-si mentine clientii, pentru a ramane o companie relevanta.

Care companie credeti ca va trai mai mult? Lasati un comentariu!


Tags: facebook linkedinlinkedin nisafacebook instagram

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

De ce LinkedIn va depasi ciclul de viata al Facebook?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii1 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
Altintop Tamer 2012-05-08 12:53:56
LinkedIn si tot ceea ce tine de el ba chiar si persoanele care discuta ca ar fi mai bun ca facebook-ul , toate argumentele , toate cuvintele au ca rol de a implementa nesiguranta si a lasa cateva momente de gandire in mintea cititorilor .

Desigur daca intrebati angajatii companiei Facebook au o cu totul alta viziune pe care de altfel si majoritatea oamenilor o au.

Facebook nu este " scaunu " pe care stau userii , facebook este " roata " care sustine toata greutatea si pe toata lumea
astfel nu trebuie sa fie stabil . E foarte ok ca e flexibil si se baga peste tot ., de ce ?

In primu rand ideea pe care se bazeaza facebook-ul este extraordinara , telefoanele incep sa fie din ce in ce mai performante si toata lumea mai nou doreste comunicare cat mai rapid , simplu si eficient .

stai

asta nu e tot

Lumea incepe sa-si dezvolte o dorinta de a cunoaste persoanele cu care vorbeste ,de a cauta informatii despre persoanele respective ceea ce facebook-ul offera e perfect.

Normal ca nu poti sa ai o companie atat de mare fara cativa care sa te doboare , jignitori , s.a.m.d dar asta e nu toata lumea e facuta sa realizeze ceva maret .


Prin urmare facebook-ul va continua mult si bine in ciuda aparentelor si stirilor infricosatoare care vor mai fi postate din cand in cand , cat despre Linkedin , twitter , google buzz si alte firme concurente vor ramane in preajma facebook-ului bucuranduse de userii care rateaza gaura facebook si cad pe langa , toti acestia vor intra pe site-urile lor .

Sper ca v-am lamurit si ati priceput ca un baiat cu o idee geniala si cu o minte sclipitoare e greu de batut in domeniul de care e pasionat de niste oameni care se gandesc numai la bani si care vor sa aiba toata faima .

Ei niciodata nu o vor avea , vor muri cautand-o .

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton