Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
2 greseli fatale de evitat in consolidarea afacerilor
Statisticile sunt destul de sumbre cand vine vorba despre profitabilitatea afacerilor. Multi experti spun ca primii doi ani sunt decisivi, unii spun ca dupa maxim 5 ani o mare pondere din afaceri dispar pe de piata. Secretul sta in management, in conducerea defectuoasa si multe neajunsuri le aruncam si in carca crizei economice.
Chiar si pe criza, chiar si cand nu ne confruntam cu o situatie de criza economica, conducerea este subiectul a doua greseli fatale, doua greseli comise foarte des:ne scoatem in evidenta punctele forte si uitam sa le acoperim pe cele slabe.Intrebarea multor experti din mediul business este cea referitoare la maniera in care ar trebui sa actionam cand vine vorba de puncte slabe si puncte forte. Ar trebui sa ne concentram sa ne scoatem in evidenta punctele forte sau sa lucram la punctele slabe care ne caracterizeaza afacerile? Multi vor alege prima varianta si o mare greseala vine din aceasta directie deseori. Desi este recomandat sa punem accentul pe punctele noastre forte, este o mare greseala sa le pierdem din vedere pe cele slabe si sa ne imbatam cu apa in jurul celor care ne pot ajuta in cazuri distincte.
Punctele slabe ar trebui sa fie centrul gandirii noastre. De la ele trebuie sa plecam, din miezul problemei si sa incercam sa mergem cat se poate de lin catre margini, prin a ne elimina punctele slabe cat mai rapid si cu impact cat mai putin vizibil. Incercati sa va analizati punctele slabe si eliminati-le pentru a va mari portofoliul de puncte tari. Nu aveti nimic de pierdut cand incercati sa va imbunatatiti aspectele referitoare la afacerile dvs si banii investiti in acest proces vor fi intotdeauna amortizabili.
In schimb, cand punem accentul doar pe cresterea si promovarea punctelor noastre forte, uitam ca avem de-a face cu consumatori rationali, cu putere de analiza si evaluare, consumatori care vor da, in cele din urma, de unul dintre punctele noastre slabe. Unul dintre acestea pot anula mai rapid decat va imaginati o colaborare intre consumatori si afacerile pe care le detineti sau le reprezentati.
Per total, grosul investitiilor noastre financiare, de timp, de energie, de echipe de lucru, trebuie sa se concentreze pe punctele slabe, cele care ne ajuta sa ne imbunatatim cu fiecare pas afacerile, cele care ne aduc mai aproape de succes.
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Articole conexe
Salina artificiala. Afacerea perfecta din mediul urban
de Bianca TilaCifra de afaceri din serviciile de piata prestate intrepriderilor a crescut cu 13,1%
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 1,3% in primele zece luni
de Bianca TilaINS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut cu 2% in primele 10 luni
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit