Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

2 greseli fatale de evitat in consolidarea afacerilor

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Statisticile sunt destul de sumbre cand vine vorba despre profitabilitatea afacerilor. Multi experti spun ca primii doi ani sunt decisivi, unii spun ca dupa maxim 5 ani o mare pondere din afaceri dispar pe de piata. Secretul sta in management, in conducerea defectuoasa si multe neajunsuri le aruncam si in carca crizei economice.

Chiar si pe criza, chiar si cand nu ne confruntam cu o situatie de criza economica, conducerea este subiectul a doua greseli fatale, doua greseli comise foarte des:ne scoatem in evidenta punctele forte si uitam sa le acoperim pe cele slabe.

Intrebarea multor experti din mediul business este cea referitoare la maniera in care ar trebui sa actionam cand vine vorba de puncte slabe si puncte forte. Ar trebui sa ne concentram sa ne scoatem in evidenta punctele forte sau sa lucram la punctele slabe care ne caracterizeaza afacerile? Multi vor alege prima varianta si o mare greseala vine din aceasta directie deseori. Desi este recomandat sa punem accentul pe punctele noastre forte, este o mare greseala sa le pierdem din vedere pe cele slabe si sa ne imbatam cu apa in jurul celor care ne pot ajuta in cazuri distincte.

Punctele slabe ar trebui sa fie centrul gandirii noastre. De la ele trebuie sa plecam, din miezul problemei si sa incercam sa mergem cat se poate de lin catre margini, prin a ne elimina punctele slabe cat mai rapid si cu impact cat mai putin vizibil. Incercati sa va analizati punctele slabe si eliminati-le pentru a va mari portofoliul de puncte tari. Nu aveti nimic de pierdut cand incercati sa va imbunatatiti aspectele referitoare la afacerile dvs si banii investiti in acest proces vor fi intotdeauna amortizabili.

In schimb, cand punem accentul doar pe cresterea si promovarea punctelor noastre forte, uitam ca avem de-a face cu consumatori rationali, cu putere de analiza si evaluare, consumatori care vor da, in cele din urma, de unul dintre punctele noastre slabe. Unul dintre acestea pot anula mai rapid decat va imaginati o colaborare intre consumatori si afacerile pe care le detineti sau le reprezentati.

Per total, grosul investitiilor noastre financiare, de timp, de energie, de echipe de lucru, trebuie sa se concentreze pe punctele slabe, cele care ne ajuta sa ne imbunatatim cu fiecare pas afacerile, cele care ne aduc mai aproape de succes.


Tags: afaceriafacereafaceri pe timp de crizagreseli afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]