Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
4 metode eficiente pentru reducerea absentelor angajatilor de la locul de munca
Toate ideile de afaceri se demareaza conform unui plan bine stabilit care implica un anumit numar de angajati necesar pentru o buna functionare. Multi oameni de afaceri se lovesc de problema absentelor angajatilor iar afacerile au de pierdut in mod considerabil. Iata cele mai eficiente 4 metode prin care sa preveniti absentele angajatilor de la locul de munca.
1. Asigurati-va ca toti angajatii sunt vaccinati impotriva gripei. Statisticile arata ca majoritatea absentelor se datoreaza acestor afectiuni si se prelungesc pe perioade foarte lungi, care reprezinta pierderi substantiale pentru afaceri.Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Lavanda cultura care iti aduce minimum 8 000 de euro profit
2. Protejati-va afacerea prin incheierea unui contract cu o institutie medicala abilitata sa efectueze controale la domiciliile angajatilor care absenteaza. Nu putine sunt afacerile care recurg la aceste masuri, iar numarul absentelor scade foarte mult odata cu adoptarea acestor strategii necesare.
3. Taiati sume mai mari pentru absentele nemotivate. Impuneti un minim de interval orar in care absentele pot fi anuntate, pentru a avea timp necesar la dispozitie pentru a putea delega o alta persoana care sa ia locul celei care nu se poate prezenta la locul de munca. Dupa caz, va trebui sa anulati sau sa reprogramati intalniri de afaceri, implementari de proiecte, sedinte samd.
Este bine sa aveti intotdeauna un efectiv de resurse umane mai mare decat cel necesar, pentru a va asigura buna functionare a afacerii si in perioadele in care duceti lipsa de angajati.
4. Tineti o evidenta fidela a absentelor inregistrate pentru fiecare angajat. Orice majorare a nivelului absensteismului unui angajat trebuie motivat si sustinut in mod obiectiv. In momentul in care considerati ca balanta nu mai atarna in favoarea pastrarii acelui membru al personalului, este cazul sa recrutati un altul care sa ofere o prezenta mai stabila.
Nu ignorati importanta oferirii de feedback catre angajatul in cauza in mod regulat. Prezentati-i situatia absentelor alaturi de scaderile din salariu aferente. Aceasta decizie va veni drept un imbold puternic de evitare a absentelor pe viitor.
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Articole conexe
Cifra de afaceri din serviciile de piata prestate intrepriderilor a crescut cu 13,1%
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 1,3% in primele zece luni
de Bianca TilaINS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut cu 2% in primele 10 luni
de Bianca TilaCe ar trebui sa incluzi intr-un plan de afaceri pentru un restaurant
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit