Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cand si cum sa ne trimitem angajatii la specializari?

de Maria Nicutar 25 Iun. 2011 2756
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Aceasta masura este una dintre cele mai importante pentru o prosperitate indelungata a oricarei afaceri. Expertii de pretutindeni ne recomanda sa investim in angajatii nostri, pentru o situatie win-win pentru ambele parti. Angajatii vor fi extrem de satisfacuti ca li se ofera sprijin pentru a se dezvolta profesional, iar antreprenorii si managerii simt o crestere a profitabilitatii afacerii lor.

Cel mai bun moment in care sa va trimiteti angajatii la specializari este in perioadele mai putin aglomerate ale firmei, atunci cand exista o necesitate mai scazuta pentru un volum de munca rapid si mare. Este bine sa ii anuntati din timp asupra acestor beneficii pe care sunteti dispusi sa le acordati si sa le oferiti sprijin pentru o managerizare a timpului in mod optim.

Puteti, in acest sens, sa le oferiti un program de lucru flexibil, fara taieri de beneficii. Puteti sa le dati ocazia de a lucru in regim part-time sau chiar de la domiciliu, precum procedeaza asistentii virtuali. Volumul de munca va fi micsorat iar angajatii au la indemana timp mai mult pentru urmarea cursurilor facultatilor si colegiilor de profil.

Mai puteti sa le platiti burse de studiu, sa le oferiti cursuri care pot fi urmate la distanta sau fara frecventa sporita, sau chiar concedii-seminar. Aceasta se dovedeste a fi o metoda foarte eficienta. Antreprenorii isi trimit angajatii de top in vacante luxoase in care urmeaza, in paralel si seminarii lejere, de perfectionare sau de specializare in domeniul in care acestia activeaza.

O alta perioada in care puteti sa va trimiteti personalul la cursuri si seminarii este cea de dinainte de inceperea unui proiect care sa le necesite experienta adiacenta. Sa spunem ca detineti o firma de produse cosmetice si doriti sa lansati un nou produs. Veti avea nevoie de marketeri si advertiseri cu experienta solida si cu o baza excelenta de cunostinte. In acest sens, angajatii care nu detin intreaga gama de abilitati si competente, dar prezinta potential si sunt motivati, reprezinta cele mai bune persoane care sa beneficieze de training sustinut.

In acest fel, ati platit pentru o mai buna desfasurare a proiectului intr-o masura mai mica decat ati fi platit pentru recrutarea unui alt profesionist sau pentru greselile comise de personalul nepregatit. Mai mult, experienta si cunostintele pe care angajatii dvs le castiga devin bunuri ale firmei. Cu alte cuvinte, veti beneficia de pe urma lor in mod continuu, cat timp angajatul ramane alaturi de afacerea dvs.




Tags: specializari angajatibeneficii angajati

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]