Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Idei de afaceri

Cand si cum sa ne trimitem angajatii la specializari?

de
1306 0 25 Iun. 2011
Dosare de afaceri


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Aceasta masura este una dintre cele mai importante pentru o prosperitate indelungata a oricarei afaceri. Expertii de pretutindeni ne recomanda sa investim in angajatii nostri, pentru o situatie win-win pentru ambele parti. Angajatii vor fi extrem de satisfacuti ca li se ofera sprijin pentru a se dezvolta profesional, iar antreprenorii si managerii simt o crestere a profitabilitatii afacerii lor.

Cel mai bun moment in care sa va trimiteti angajatii la specializari este in perioadele mai putin aglomerate ale firmei, atunci cand exista o necesitate mai scazuta pentru un volum de munca rapid si mare. Este bine sa ii anuntati din timp asupra acestor beneficii pe care sunteti dispusi sa le acordati si sa le oferiti sprijin pentru o managerizare a timpului in mod optim.

Puteti, in acest sens, sa le oferiti un program de lucru flexibil, fara taieri de beneficii. Puteti sa le dati ocazia de a lucru in regim part-time sau chiar de la domiciliu, precum procedeaza asistentii virtuali. Volumul de munca va fi micsorat iar angajatii au la indemana timp mai mult pentru urmarea cursurilor facultatilor si colegiilor de profil.

Mai puteti sa le platiti burse de studiu, sa le oferiti cursuri care pot fi urmate la distanta sau fara frecventa sporita, sau chiar concedii-seminar. Aceasta se dovedeste a fi o metoda foarte eficienta. Antreprenorii isi trimit angajatii de top in vacante luxoase in care urmeaza, in paralel si seminarii lejere, de perfectionare sau de specializare in domeniul in care acestia activeaza.

O alta perioada in care puteti sa va trimiteti personalul la cursuri si seminarii este cea de dinainte de inceperea unui proiect care sa le necesite experienta adiacenta. Sa spunem ca detineti o firma de produse cosmetice si doriti sa lansati un nou produs. Veti avea nevoie de marketeri si advertiseri cu experienta solida si cu o baza excelenta de cunostinte. In acest sens, angajatii care nu detin intreaga gama de abilitati si competente, dar prezinta potential si sunt motivati, reprezinta cele mai bune persoane care sa beneficieze de training sustinut.

In acest fel, ati platit pentru o mai buna desfasurare a proiectului intr-o masura mai mica decat ati fi platit pentru recrutarea unui alt profesionist sau pentru greselile comise de personalul nepregatit. Mai mult, experienta si cunostintele pe care angajatii dvs le castiga devin bunuri ale firmei. Cu alte cuvinte, veti beneficia de pe urma lor in mod continuu, cat timp angajatul ramane alaturi de afacerea dvs.

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii







Tags: specializari angajatibeneficii angajati

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cand si cum sa ne trimitem angajatii la specializari?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

caut partener/investitor

Intrebare: Salut,am o afacere in care detin o linie de produs sticle PET(-utilaje noi+matrite) de 0,150l;0,250l;0,500l si0,900l),intr-o hala noua ce are toate utilitatile si as dori un partener pentru a extinde afacerea in domeniul fabricarii lactatelor ca iaurt,sana,cascaval etc. mentionand ca sunt inginer chimie alimentara cu experienta(promotia 1991,Fac. din Galati) .Astfel vreau sa inchid circuitul producand si imbuteliind produse din lapte pe langa vanzarea de PET-uri ptr. alti beneficiari ,cu alte cuvinte e nevoie de achizitii utilaje prelucrare lapte.Astept raspuns de la cei interesati.

Raspuns: lasa-ti va rog un telefon de contact.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton