Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cand si cum sa ne trimitem angajatii la specializari?
Aceasta masura este una dintre cele mai importante pentru o prosperitate indelungata a oricarei afaceri. Expertii de pretutindeni ne recomanda sa investim in angajatii nostri, pentru o situatie win-win pentru ambele parti. Angajatii vor fi extrem de satisfacuti ca li se ofera sprijin pentru a se dezvolta profesional, iar antreprenorii si managerii simt o crestere a profitabilitatii afacerii lor.
Cel mai bun moment in care sa va trimiteti angajatii la specializari este in perioadele mai putin aglomerate ale firmei, atunci cand exista o necesitate mai scazuta pentru un volum de munca rapid si mare. Este bine sa ii anuntati din timp asupra acestor beneficii pe care sunteti dispusi sa le acordati si sa le oferiti sprijin pentru o managerizare a timpului in mod optim.Cultura de sofran
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Puteti, in acest sens, sa le oferiti un program de lucru flexibil, fara taieri de beneficii. Puteti sa le dati ocazia de a lucru in regim part-time sau chiar de la domiciliu, precum procedeaza asistentii virtuali. Volumul de munca va fi micsorat iar angajatii au la indemana timp mai mult pentru urmarea cursurilor facultatilor si colegiilor de profil.
Mai puteti sa le platiti burse de studiu, sa le oferiti cursuri care pot fi urmate la distanta sau fara frecventa sporita, sau chiar concedii-seminar. Aceasta se dovedeste a fi o metoda foarte eficienta. Antreprenorii isi trimit angajatii de top in vacante luxoase in care urmeaza, in paralel si seminarii lejere, de perfectionare sau de specializare in domeniul in care acestia activeaza.
O alta perioada in care puteti sa va trimiteti personalul la cursuri si seminarii este cea de dinainte de inceperea unui proiect care sa le necesite experienta adiacenta. Sa spunem ca detineti o firma de produse cosmetice si doriti sa lansati un nou produs. Veti avea nevoie de marketeri si advertiseri cu experienta solida si cu o baza excelenta de cunostinte. In acest sens, angajatii care nu detin intreaga gama de abilitati si competente, dar prezinta potential si sunt motivati, reprezinta cele mai bune persoane care sa beneficieze de training sustinut.
In acest fel, ati platit pentru o mai buna desfasurare a proiectului intr-o masura mai mica decat ati fi platit pentru recrutarea unui alt profesionist sau pentru greselile comise de personalul nepregatit. Mai mult, experienta si cunostintele pe care angajatii dvs le castiga devin bunuri ale firmei. Cu alte cuvinte, veti beneficia de pe urma lor in mod continuu, cat timp angajatul ramane alaturi de afacerea dvs.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit