Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum facem fata volumului mare de munca din afaceri in 3 solutii ideale?

de Adela Simonescu 23 Aug. 2011 3085
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Mult prea des ne lovim in afacerile noastre cu un volum de munca impresionant, cu un volum de munca care cere angajati mai multi, angajati mai rapizi, angajati mai eficienti si nu detinem intotdeauna capitalul sau alte resurse pentru a-i coopta in afacerile noastre. Exista cateva solutii care cer capital si care va pot ajuta enorm de mult pentru a va reduce in mod considerabil volumul mare de munca din afaceri. In acest fel, veti putea sa va pastrati timpul si energia in directiile mai potrivite si care va cer prezenta mai mult.

Iata 3 solutii ideale, unele care cer capital, unele care sunt gratuite si cer doar munca de documentare sau flexibilitate in gandire si in actiune:

1.    Prima solutie si cea mai valida in majoritatea cazurilor este sa exteriorizam o parte din volumul de munca. Cu alte cuvinte, ne angajam un asistent virtual care sa se ocupe de contabilitate de la domiciliul sau, comunicam cu acesta via mediul online, cheltuim ceva resurse financiare dar ne putem ocupa in voie de alte sarcini mai importante si care aduc profituri mai mari atunci cand le acordam timp si energie.

Pe acelasi model, puteti sa exteriorizati majoritatea sarcinilor de la locul de munca, de la marketing, la gestiunea stocului si inventariere, la proiectarea brosurilor, la munca de documentare samd.

2.    A doua solutie este sa aduceti o notiune de prioritizare in randul selectarii clientilor de care sa va ocupati. Alegeti sarcinile de lucru in ordinea termenelor limita impuse de clienti si astfel va veti asigura ca nu veti pierde absolut nici unul. O mare greseala este cea de a alege mai intai clientii mai mari si cu care am semnat contracte mai banoase, alegeri care ne fac sa ne pierdem restul clientilor importanti pentru afacerile noastre.

3.    Asistentii personali nu mai sunt mofturi de mult timp. Angajati-va  o persoana care sa aduca un simt bine dezvoltat al organizarii in afacerile dvs si care sa va ajute sa va ordonati volumul de munca astfel incat sa nu pierdeti nici un termen limita, nici o prezentare, nici o intalnire de afaceri.




Tags: afacerivolum mare de muncaasistent virtualasistent personal

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cifra de afaceri din serviciile de piata prestate intrepriderilor a crescut cu 13,1%

de Bianca Tila
22 Ian 2024
Cifra de afaceri din serviciile de piata prestate in principal intreprinderilor a crescut in primele 11 luni ale anului trecut, in termeni nominali,...

INS: Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 1,3% in primele zece luni

de Bianca Tila
14 Dec 2023
In perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2023, cifra de afaceri din industrie pe total (piata interna si piata externa) a inregistrat cresteri in...

INS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut cu 2% in primele 10 luni

de Bianca Tila
06 Dec 2023
Volumul cifrei de afaceri din comerul cu amanuntul a crescut in primele 10 luni din acest an comparativ cu perioada similara a anului trecut atat ca...

Ce ar trebui sa incluzi intr-un plan de afaceri pentru un restaurant

de Bianca Tila
08 Nov 2023
Gandul de a lucra pentru tine suna destul de tentant, mai ales daca esti un pasionat al gusturilor fine. Ideea de a castiga bani reprezinta o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]