Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum facem fata volumului mare de munca din afaceri in 3 solutii ideale?

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Mult prea des ne lovim in afacerile noastre cu un volum de munca impresionant, cu un volum de munca care cere angajati mai multi, angajati mai rapizi, angajati mai eficienti si nu detinem intotdeauna capitalul sau alte resurse pentru a-i coopta in afacerile noastre. Exista cateva solutii care cer capital si care va pot ajuta enorm de mult pentru a va reduce in mod considerabil volumul mare de munca din afaceri. In acest fel, veti putea sa va pastrati timpul si energia in directiile mai potrivite si care va cer prezenta mai mult.

Iata 3 solutii ideale, unele care cer capital, unele care sunt gratuite si cer doar munca de documentare sau flexibilitate in gandire si in actiune:

1.    Prima solutie si cea mai valida in majoritatea cazurilor este sa exteriorizam o parte din volumul de munca. Cu alte cuvinte, ne angajam un asistent virtual care sa se ocupe de contabilitate de la domiciliul sau, comunicam cu acesta via mediul online, cheltuim ceva resurse financiare dar ne putem ocupa in voie de alte sarcini mai importante si care aduc profituri mai mari atunci cand le acordam timp si energie.

Pe acelasi model, puteti sa exteriorizati majoritatea sarcinilor de la locul de munca, de la marketing, la gestiunea stocului si inventariere, la proiectarea brosurilor, la munca de documentare samd.

2.    A doua solutie este sa aduceti o notiune de prioritizare in randul selectarii clientilor de care sa va ocupati. Alegeti sarcinile de lucru in ordinea termenelor limita impuse de clienti si astfel va veti asigura ca nu veti pierde absolut nici unul. O mare greseala este cea de a alege mai intai clientii mai mari si cu care am semnat contracte mai banoase, alegeri care ne fac sa ne pierdem restul clientilor importanti pentru afacerile noastre.

3.    Asistentii personali nu mai sunt mofturi de mult timp. Angajati-va  o persoana care sa aduca un simt bine dezvoltat al organizarii in afacerile dvs si care sa va ajute sa va ordonati volumul de munca astfel incat sa nu pierdeti nici un termen limita, nici o prezentare, nici o intalnire de afaceri.




Tags: afacerivolum mare de muncaasistent virtualasistent personal

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]