Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Importanta testimonialelor in afacerile mici

de
1653 0 23 Iul. 2011
Dosare de afaceri


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Testimonialele sau marturiile clientilor multumiti sunt de mare impact pentru afaceri mici, afaceri care doresc sa se dezvolte si sa creasca si au nevoie de promovare continua si eficienta. Mai ales in noua era a neincrederii in advertising, clientii se indreapta catre semenii lor pentru a primi cele mai bune sfaturi. In acest sens, publicarea reactiilor pozitive reprezinta o buna modalitate de a ne creste sansele de vanzari si marire a vizibilitatii pe piata.

In primul rand trebuie sa detineti un website unde sa va faceti vizibile ofertele, unde sa va promovati produsele si serviciile si unde sa va postati marturiile clientilor multumiti. Aveti la dispozitie numeroase modalitati prin care sa strangeti aceste pareri pozitive, dintre care amintim:

1.    In cadrul newsletter-elor.

2.    La achizitionarea unui produs, dupa o perioada de 10-30 de zile de utilizare, puteti sa trimiteti un e-mail de review. Prin acest e-mail se cere o parere, o cronica scurta din partea celui care a folosit produsul respectiv si recomandarile sale pentru ceilalti doritori sau persoane interesate.

De cele mai multe ori, utilizatorii vor trimite review-uri din care aveti foarte multe de invatat. S-ar putea sa va ofere un testimonial bun, pe care sa il includeti in pagina principala chiar, ca metoda de a va confirma calitatea produselor si serviciilor oferite. Pe de alta parte, prin intermediul acestor raspunsuri s-ar putea sa primiti pareri negative, o serie de nemultumiri si plangeri care trebuie sa traga cateva semnale de alarma.

Orice nemultumire trebuie rezolvata in timp rapid si cat mai prompt posibil. Aflati toate detaliile plangerilor si vedeti unde se afla sursa problemelor. Este vorba de produs in sine, de serviciile de livrare, de starea ambalajului samd? Oriunde ar fi problema, dvs sunteti responsabil sa remediati situatia si sa implementati schimbarile necesare.

3.    Pentru participarea la promotii, oferte speciale, concursuri samd, cereti un review pentru produsele dvs sau pentru afacere ca tot unitar. Aceasta este o alta metoda verificata prin care veti face rost de marturii.

Testmonialele sunt foarte importante deoarece prin intermediul lor se dovedeste un anumit nivel al calitatii, se motiveaza preturile mair ridicate fata de restul produselor de pe piata, se reasigura restul consumatorilor de prezenta anumitor ingrediente, se mareste spectrul de utilizari pentru acel produs si pentru multe alte motive.

Marturiile clientilor sunt extrem de importante atunci cand sunt postate acolo unde trebuie, si anume, acolo unde se regasesc si opiniile pozitive si cele negative spontane. De asemenea, testimonialele sunt eficiente la nivel optim atunci cand sunt postate in publicatiile citite in mod habitual de clientii carora va adresati. Incercati intotdeauna sa invatati din opiniile clientilor si luati-le ca metode gratuite de prospectare a pietei si ca analize de marketing eficiente.

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii







Tags: marturii clientitestimonialeimportanta marturiilor in afacericlienti multumiti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Importanta testimonialelor in afacerile mici
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton