Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Idei de afaceri

Importanta testimonialelor in afacerile mici

de
1729 0 23 Iul. 2011
Dosare de afaceri


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Testimonialele sau marturiile clientilor multumiti sunt de mare impact pentru afaceri mici, afaceri care doresc sa se dezvolte si sa creasca si au nevoie de promovare continua si eficienta. Mai ales in noua era a neincrederii in advertising, clientii se indreapta catre semenii lor pentru a primi cele mai bune sfaturi. In acest sens, publicarea reactiilor pozitive reprezinta o buna modalitate de a ne creste sansele de vanzari si marire a vizibilitatii pe piata.

In primul rand trebuie sa detineti un website unde sa va faceti vizibile ofertele, unde sa va promovati produsele si serviciile si unde sa va postati marturiile clientilor multumiti. Aveti la dispozitie numeroase modalitati prin care sa strangeti aceste pareri pozitive, dintre care amintim:

1.    In cadrul newsletter-elor.

2.    La achizitionarea unui produs, dupa o perioada de 10-30 de zile de utilizare, puteti sa trimiteti un e-mail de review. Prin acest e-mail se cere o parere, o cronica scurta din partea celui care a folosit produsul respectiv si recomandarile sale pentru ceilalti doritori sau persoane interesate.

De cele mai multe ori, utilizatorii vor trimite review-uri din care aveti foarte multe de invatat. S-ar putea sa va ofere un testimonial bun, pe care sa il includeti in pagina principala chiar, ca metoda de a va confirma calitatea produselor si serviciilor oferite. Pe de alta parte, prin intermediul acestor raspunsuri s-ar putea sa primiti pareri negative, o serie de nemultumiri si plangeri care trebuie sa traga cateva semnale de alarma.

Orice nemultumire trebuie rezolvata in timp rapid si cat mai prompt posibil. Aflati toate detaliile plangerilor si vedeti unde se afla sursa problemelor. Este vorba de produs in sine, de serviciile de livrare, de starea ambalajului samd? Oriunde ar fi problema, dvs sunteti responsabil sa remediati situatia si sa implementati schimbarile necesare.

3.    Pentru participarea la promotii, oferte speciale, concursuri samd, cereti un review pentru produsele dvs sau pentru afacere ca tot unitar. Aceasta este o alta metoda verificata prin care veti face rost de marturii.

Testmonialele sunt foarte importante deoarece prin intermediul lor se dovedeste un anumit nivel al calitatii, se motiveaza preturile mair ridicate fata de restul produselor de pe piata, se reasigura restul consumatorilor de prezenta anumitor ingrediente, se mareste spectrul de utilizari pentru acel produs si pentru multe alte motive.

Marturiile clientilor sunt extrem de importante atunci cand sunt postate acolo unde trebuie, si anume, acolo unde se regasesc si opiniile pozitive si cele negative spontane. De asemenea, testimonialele sunt eficiente la nivel optim atunci cand sunt postate in publicatiile citite in mod habitual de clientii carora va adresati. Incercati intotdeauna sa invatati din opiniile clientilor si luati-le ca metode gratuite de prospectare a pietei si ca analize de marketing eficiente.

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii







Tags: marturii clientitestimonialeimportanta marturiilor in afacericlienti multumiti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Importanta testimonialelor in afacerile mici
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

caut partener/investitor

Intrebare: Salut,am o afacere in care detin o linie de produs sticle PET(-utilaje noi+matrite) de 0,150l;0,250l;0,500l si0,900l),intr-o hala noua ce are toate utilitatile si as dori un partener pentru a extinde afacerea in domeniul fabricarii lactatelor ca iaurt,sana,cascaval etc. mentionand ca sunt inginer chimie alimentara cu experienta(promotia 1991,Fac. din Galati) .Astfel vreau sa inchid circuitul producand si imbuteliind produse din lapte pe langa vanzarea de PET-uri ptr. alti beneficiari ,cu alte cuvinte e nevoie de achizitii utilaje prelucrare lapte.Astept raspuns de la cei interesati.

Raspuns: lasa-ti va rog un telefon de contact.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton