Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Importanta testimonialelor in afacerile mici
Testimonialele sau marturiile clientilor multumiti sunt de mare impact pentru afaceri mici, afaceri care doresc sa se dezvolte si sa creasca si au nevoie de promovare continua si eficienta. Mai ales in noua era a neincrederii in advertising, clientii se indreapta catre semenii lor pentru a primi cele mai bune sfaturi. In acest sens, publicarea reactiilor pozitive reprezinta o buna modalitate de a ne creste sansele de vanzari si marire a vizibilitatii pe piata.
In primul rand trebuie sa detineti un website unde sa va faceti vizibile ofertele, unde sa va promovati produsele si serviciile si unde sa va postati marturiile clientilor multumiti. Aveti la dispozitie numeroase modalitati prin care sa strangeti aceste pareri pozitive, dintre care amintim:Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Propriul meu plan de afaceri
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
1. In cadrul newsletter-elor.
2. La achizitionarea unui produs, dupa o perioada de 10-30 de zile de utilizare, puteti sa trimiteti un e-mail de review. Prin acest e-mail se cere o parere, o cronica scurta din partea celui care a folosit produsul respectiv si recomandarile sale pentru ceilalti doritori sau persoane interesate.
De cele mai multe ori, utilizatorii vor trimite review-uri din care aveti foarte multe de invatat. S-ar putea sa va ofere un testimonial bun, pe care sa il includeti in pagina principala chiar, ca metoda de a va confirma calitatea produselor si serviciilor oferite. Pe de alta parte, prin intermediul acestor raspunsuri s-ar putea sa primiti pareri negative, o serie de nemultumiri si plangeri care trebuie sa traga cateva semnale de alarma.
Orice nemultumire trebuie rezolvata in timp rapid si cat mai prompt posibil. Aflati toate detaliile plangerilor si vedeti unde se afla sursa problemelor. Este vorba de produs in sine, de serviciile de livrare, de starea ambalajului samd? Oriunde ar fi problema, dvs sunteti responsabil sa remediati situatia si sa implementati schimbarile necesare.
3. Pentru participarea la promotii, oferte speciale, concursuri samd, cereti un review pentru produsele dvs sau pentru afacere ca tot unitar. Aceasta este o alta metoda verificata prin care veti face rost de marturii.
Testmonialele sunt foarte importante deoarece prin intermediul lor se dovedeste un anumit nivel al calitatii, se motiveaza preturile mair ridicate fata de restul produselor de pe piata, se reasigura restul consumatorilor de prezenta anumitor ingrediente, se mareste spectrul de utilizari pentru acel produs si pentru multe alte motive.
Marturiile clientilor sunt extrem de importante atunci cand sunt postate acolo unde trebuie, si anume, acolo unde se regasesc si opiniile pozitive si cele negative spontane. De asemenea, testimonialele sunt eficiente la nivel optim atunci cand sunt postate in publicatiile citite in mod habitual de clientii carora va adresati. Incercati intotdeauna sa invatati din opiniile clientilor si luati-le ca metode gratuite de prospectare a pietei si ca analize de marketing eficiente.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit