Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Psihologia consumatorului si negocierile cele mai dificile

de
2011 0 26 Aug. 2011
Dosare de afaceri


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Prea putini antreprenori au inteles ca in vanzari este nevoie de elemente de psihologia consumatorului, chiar de NLP pentru a ne aduce afacerile in pragul succesului. Vanzarile nu se efectueaza doar pentru ca detinem produse de calitate sau afaceri care isi merita banii. Vanzarile si intalnirile de afaceri, negocierile si alte procese din mediul business trebuie filtrate si gandite in mod strategic. Iata cateva modalitati prin care sa vindeti mai rapid, mai mult si la pretul care va avantajeaza:

1.    Nu va mai grabiti sa incheiati o intelegere din afaceri, o vanzare, oricare ar fi calibrul acesteia. Chiar si atunci cand doriti sa vindeti produse cosmetice, un dispozitiv, o afacere, un website sau servicii diverse, rabdarea si stilul detasat sunt singurele elemente care va pot ajuta. Daca veti da impresia ca va grabiti, veti sadi in mintea interlocutorului ideea ca sunt jefuiti, ca incercati sa ii implicati intr-o intelegere care nu ii avantajeaza.

2.    Nu va contraziceti niciodata interlocutorii. Doriti sa va vindeti afacerea sau sa vindeti un set de produse electrocasnice si vi se aduc argumente legate de calitatea care lasa de dorit. Nu puteti niciodata sa va contraziceti contactele din afaceri. Puteti sa incercati sa intoarceti turnura discutiei spre avantajul dvs, cu discretie si mult tact. Orice opinie poate fi schimbata cu ajutorul argumentelor potrivite si cu ajutorul unui ton adecvat. Lasati orgoliul deoparte si puneti accent pe beneficiile pe care interlocutorii dvs le vor experimenta daca va vor accepta oferta.

3.    Stabiliti preturi mai mari ca sa aveti de unde porni negocierile. Aceasta este o solutie clasica si se dovedeste in continuare una foarte eficienta. Cu toate acestea, nu ridicati preturile prea mult fiindca veti da interlocutorilor impresia ca nu au ei de unde sa porneasca negocieri profitabile.

4.    Studiati comportamentul si atitudinea interlocutorilor dvs din afaceri si modificati-va tonalitatea si mesajul in functie de aceste coordonate. Un gest, o spranceana ridicata, o pauza prelungita, un moment de ezitare sunt doar cateva semnale ca negocierile nu merg exact catre directia pe care v-ati propus-o. Valorificati aceste semnale pentru a va redirectiona eforturile in directia potrivita.

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii







Tags: vanzaripsihologia consumatoruluiafaceriafaceri succes

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Psihologia consumatorului si negocierile cele mai dificile
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Consiliul IMM-urilor: opinie privind eliminarea unor taxe pentru mediul de afaceri

de Idei De Afaceri
21 Nov 2016
In data de 27 octombrie 2016 a fost transmisa spre promulgare Legea privind eliminarea unor taxe si tarife, precum si pentru modificarea si...

Sfaturi utile pentru afaceri de succes cu o berarie

de Camelia Ghenes
01 Iun 2016
Daca iti deschizi berarie, atentie la "vecinii" localului. Indeosebi tinerii, care frecventeaza cel mai des berariile, au tendinta de a face mult...

5 tipuri de trandafiri de gradina cu care poti face afaceri profitabile

de Teo Manole
13 Mai 2016
In categoria trandafirilor vechi europeni de gradina, incadram cinci clase de trandafiri: Gallica, Damask, Alba, Centifolia si Moss. 1....

Dosar de afaceri - Cum sa-ti deschizi o patiserie?

de Andreescu Sorin
11 Mai 2016
De la delicioasele strudele, merdenele sau cornuri cu diverse umpluturi, oferta patiserilor romani s-a diversificat foarte mult in ultimul timp,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton