Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Psihologia consumatorului si negocierile cele mai dificile

de Maria Nicutar 26 Aug. 2011 3543
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Prea putini antreprenori au inteles ca in vanzari este nevoie de elemente de psihologia consumatorului, chiar de NLP pentru a ne aduce afacerile in pragul succesului. Vanzarile nu se efectueaza doar pentru ca detinem produse de calitate sau afaceri care isi merita banii. Vanzarile si intalnirile de afaceri, negocierile si alte procese din mediul business trebuie filtrate si gandite in mod strategic. Iata cateva modalitati prin care sa vindeti mai rapid, mai mult si la pretul care va avantajeaza:

1.    Nu va mai grabiti sa incheiati o intelegere din afaceri, o vanzare, oricare ar fi calibrul acesteia. Chiar si atunci cand doriti sa vindeti produse cosmetice, un dispozitiv, o afacere, un website sau servicii diverse, rabdarea si stilul detasat sunt singurele elemente care va pot ajuta. Daca veti da impresia ca va grabiti, veti sadi in mintea interlocutorului ideea ca sunt jefuiti, ca incercati sa ii implicati intr-o intelegere care nu ii avantajeaza.

2.    Nu va contraziceti niciodata interlocutorii. Doriti sa va vindeti afacerea sau sa vindeti un set de produse electrocasnice si vi se aduc argumente legate de calitatea care lasa de dorit. Nu puteti niciodata sa va contraziceti contactele din afaceri. Puteti sa incercati sa intoarceti turnura discutiei spre avantajul dvs, cu discretie si mult tact. Orice opinie poate fi schimbata cu ajutorul argumentelor potrivite si cu ajutorul unui ton adecvat. Lasati orgoliul deoparte si puneti accent pe beneficiile pe care interlocutorii dvs le vor experimenta daca va vor accepta oferta.

3.    Stabiliti preturi mai mari ca sa aveti de unde porni negocierile. Aceasta este o solutie clasica si se dovedeste in continuare una foarte eficienta. Cu toate acestea, nu ridicati preturile prea mult fiindca veti da interlocutorilor impresia ca nu au ei de unde sa porneasca negocieri profitabile.

4.    Studiati comportamentul si atitudinea interlocutorilor dvs din afaceri si modificati-va tonalitatea si mesajul in functie de aceste coordonate. Un gest, o spranceana ridicata, o pauza prelungita, un moment de ezitare sunt doar cateva semnale ca negocierile nu merg exact catre directia pe care v-ati propus-o. Valorificati aceste semnale pentru a va redirectiona eforturile in directia potrivita.




Tags: vanzaripsihologia consumatoruluiafaceriafaceri succes

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Pepco raporteaza un declin al vanzarilor semestriale

de Bianca Tila
11 Apr 2024
Pepco a atras atentia ca mediul comercial in Europa ramane dificil. De asemenea, compania a raportat un declin de 2,5% al vanzarilor semestriale la...

Cifra de afaceri din serviciile de piata prestate intrepriderilor a crescut cu 13,1%

de Bianca Tila
22 Ian 2024
Cifra de afaceri din serviciile de piata prestate in principal intreprinderilor a crescut in primele 11 luni ale anului trecut, in termeni nominali,...

INS: Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 1,3% in primele zece luni

de Bianca Tila
14 Dec 2023
In perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2023, cifra de afaceri din industrie pe total (piata interna si piata externa) a inregistrat cresteri in...

INS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut cu 2% in primele 10 luni

de Bianca Tila
06 Dec 2023
Volumul cifrei de afaceri din comerul cu amanuntul a crescut in primele 10 luni din acest an comparativ cu perioada similara a anului trecut atat ca...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]