Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Psihologia consumatorului si negocierile cele mai dificile
Prea putini antreprenori au inteles ca in vanzari este nevoie de elemente de psihologia consumatorului, chiar de NLP pentru a ne aduce afacerile in pragul succesului. Vanzarile nu se efectueaza doar pentru ca detinem produse de calitate sau afaceri care isi merita banii. Vanzarile si intalnirile de afaceri, negocierile si alte procese din mediul business trebuie filtrate si gandite in mod strategic. Iata cateva modalitati prin care sa vindeti mai rapid, mai mult si la pretul care va avantajeaza:
1. Nu va mai grabiti sa incheiati o intelegere din afaceri, o vanzare, oricare ar fi calibrul acesteia. Chiar si atunci cand doriti sa vindeti produse cosmetice, un dispozitiv, o afacere, un website sau servicii diverse, rabdarea si stilul detasat sunt singurele elemente care va pot ajuta. Daca veti da impresia ca va grabiti, veti sadi in mintea interlocutorului ideea ca sunt jefuiti, ca incercati sa ii implicati intr-o intelegere care nu ii avantajeaza.Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cultura castravetelui anti-diabet
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
2. Nu va contraziceti niciodata interlocutorii. Doriti sa va vindeti afacerea sau sa vindeti un set de produse electrocasnice si vi se aduc argumente legate de calitatea care lasa de dorit. Nu puteti niciodata sa va contraziceti contactele din afaceri. Puteti sa incercati sa intoarceti turnura discutiei spre avantajul dvs, cu discretie si mult tact. Orice opinie poate fi schimbata cu ajutorul argumentelor potrivite si cu ajutorul unui ton adecvat. Lasati orgoliul deoparte si puneti accent pe beneficiile pe care interlocutorii dvs le vor experimenta daca va vor accepta oferta.
3. Stabiliti preturi mai mari ca sa aveti de unde porni negocierile. Aceasta este o solutie clasica si se dovedeste in continuare una foarte eficienta. Cu toate acestea, nu ridicati preturile prea mult fiindca veti da interlocutorilor impresia ca nu au ei de unde sa porneasca negocieri profitabile.
4. Studiati comportamentul si atitudinea interlocutorilor dvs din afaceri si modificati-va tonalitatea si mesajul in functie de aceste coordonate. Un gest, o spranceana ridicata, o pauza prelungita, un moment de ezitare sunt doar cateva semnale ca negocierile nu merg exact catre directia pe care v-ati propus-o. Valorificati aceste semnale pentru a va redirectiona eforturile in directia potrivita.
Articole conexe
INS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul creste
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din comertul cu ridicata a inregistrat scaderi
de Bianca TilaS-a finalizat clasamentul companiilor romanesti. Cifra de afaceri este de 270,56 miliarde de euro
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din comert a inregistrat scaderi in 2024
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit