Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Secretele succesului in customer service de la antreprenori celebri
Customer sevice-ul trebuie sa fie piatra de temelie a oricarei afaceri. Fara customer service de calitate nu vom avea cui sa livram produsele si serviciile pe care le detinem, oricare a fi calitatea si pretul acestora. De aceea, antreprenorii trebuie sa investeasca bani, timp, energie si multa creativitate in procesul de alcatuire a celui mai bun plan de customer service. Iata cateva citate motivationale care sa va dea un mic preview in arta de a livra cel mai de calitate customer service cu putinta:
„La final, clientul nu stie si nici nu ii pasa cat de mica sau de mare este organizatia ta...ea sau el se concenteaza doar pe obiectele vestimentare din magazin.” – Giorgio ArmaniGhid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cultura de sofran
„Putem sa credem ca stim incotro ar trebui sa se indrepte lumea. Dar daca nu tinem legatura cu clientii nostri, imaginea lor va fi una diferita de realitate. Nu exista substitut pentru inovatie, desigur, dar inovatia nu este un inlocuieste necesitatea de a tine legatura cu clientii.” – Steve Ballmer
„Daca reusesti sa construiesti o experienta unica, clientii vor duce vorba mai departe. Vorba dusa mai departe este foarte puternica.” – Jeff Bezos
„Ne consideram clientii ca si invitati ai petrecerilor noastre si noi suntem gazdele. Este de datoria noastra zilnica sa ne asiguram ca fiecare aspect legat de customer service se imbunatateste.” – Jeff Bezos
„Fa-ti produsele sa fie mai usor de achizitionat pentru clientii tai decat reuseste competitia ta, sau vei vedea cum clientii tai cumpara de la ei si nu de la tine.” – Mark Cuban
„Cei mai nefericiti clienti pe care ii detii reprezinta cea mai mare sursa din care poti invata.” – Bill Gates
„Un client este cel mai important vizitator al locatiei noastre, el nu depinde de noi. Noi depindem de el. El nu reprezinta o intrerupere a muncii noastre. El este scopul muncii noastre. El nu este un element extern al afacerii noastre. El face parte din afacerea noastra. Noi nu ii facem lui o favoare ca il servim. El ne face o favoare pentru ca ne ofera oportunitatea de a-l servi.” – Mahatma Gandhi
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Articole conexe
Restaurantele vor fi obligate sa ofere gratuit apa clientilor
de Bianca TilaCifra de afaceri din serviciile de piata prestate intrepriderilor a crescut cu 13,1%
de Bianca TilaINS: Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 1,3% in primele zece luni
de Bianca TilaINS: Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut cu 2% in primele 10 luni
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit