Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Secretele succesului in customer service de la antreprenori celebri
Customer sevice-ul trebuie sa fie piatra de temelie a oricarei afaceri. Fara customer service de calitate nu vom avea cui sa livram produsele si serviciile pe care le detinem, oricare a fi calitatea si pretul acestora. De aceea, antreprenorii trebuie sa investeasca bani, timp, energie si multa creativitate in procesul de alcatuire a celui mai bun plan de customer service. Iata cateva citate motivationale care sa va dea un mic preview in arta de a livra cel mai de calitate customer service cu putinta:
„La final, clientul nu stie si nici nu ii pasa cat de mica sau de mare este organizatia ta...ea sau el se concenteaza doar pe obiectele vestimentare din magazin.” – Giorgio Armani
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic Realizarea de sapun natural
„Putem sa credem ca stim incotro ar trebui sa se indrepte lumea. Dar daca nu tinem legatura cu clientii nostri, imaginea lor va fi una diferita de realitate. Nu exista substitut pentru inovatie, desigur, dar inovatia nu este un inlocuieste necesitatea de a tine legatura cu clientii.” – Steve Ballmer
„Daca reusesti sa construiesti o experienta unica, clientii vor duce vorba mai departe. Vorba dusa mai departe este foarte puternica.” – Jeff Bezos
„Ne consideram clientii ca si invitati ai petrecerilor noastre si noi suntem gazdele. Este de datoria noastra zilnica sa ne asiguram ca fiecare aspect legat de customer service se imbunatateste.” – Jeff Bezos
„Fa-ti produsele sa fie mai usor de achizitionat pentru clientii tai decat reuseste competitia ta, sau vei vedea cum clientii tai cumpara de la ei si nu de la tine.” – Mark Cuban
„Cei mai nefericiti clienti pe care ii detii reprezinta cea mai mare sursa din care poti invata.” – Bill Gates
„Un client este cel mai important vizitator al locatiei noastre, el nu depinde de noi. Noi depindem de el. El nu reprezinta o intrerupere a muncii noastre. El este scopul muncii noastre. El nu este un element extern al afacerii noastre. El face parte din afacerea noastra. Noi nu ii facem lui o favoare ca il servim. El ne face o favoare pentru ca ne ofera oportunitatea de a-l servi.” – Mahatma Gandhi
Ghiduri practice
[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Exploatati incredibila piata a felicitarilor Aceste produse carora poate nu le-ati acordat pana acum atentia cuvenita aduc venituri colosale si constante an dupa an Puteti castiga fara efort minimum 1 000 de euro net luna
[GHID PRACTIC] Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite
[GHID PRACTIC] Cultura de sofran
Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri



