Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Secretele succesului in customer service de la antreprenori celebri

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Customer sevice-ul trebuie sa fie piatra de temelie a oricarei afaceri. Fara customer service de calitate nu vom avea cui sa livram produsele si serviciile pe care le detinem, oricare a fi calitatea si pretul acestora. De aceea, antreprenorii trebuie sa investeasca bani, timp, energie si multa creativitate in procesul de alcatuire a celui mai bun plan de customer service. Iata cateva citate motivationale care sa va dea un mic preview in arta de a livra cel mai de calitate customer service cu putinta:

„La final, clientul nu stie si nici nu ii pasa cat de mica sau de mare este organizatia ta...ea sau el se concenteaza doar pe obiectele vestimentare din magazin.” – Giorgio Armani

„Putem sa credem ca stim incotro ar trebui sa se indrepte lumea. Dar daca nu tinem legatura cu clientii nostri, imaginea lor va fi una diferita de realitate. Nu exista substitut pentru inovatie, desigur, dar inovatia nu este un inlocuieste necesitatea de a tine legatura cu clientii.” – Steve Ballmer

„Daca reusesti sa construiesti o experienta unica, clientii vor duce vorba mai departe. Vorba dusa mai departe este foarte puternica.” – Jeff Bezos

„Ne consideram clientii ca si invitati ai petrecerilor noastre si noi suntem gazdele. Este de datoria noastra zilnica sa ne asiguram ca fiecare aspect legat de customer service se imbunatateste.” – Jeff Bezos

„Fa-ti produsele sa fie mai usor de achizitionat pentru clientii tai decat reuseste competitia ta, sau vei vedea cum clientii tai cumpara de la ei si nu de la tine.” – Mark Cuban

„Cei mai nefericiti clienti pe care ii detii reprezinta cea mai mare sursa din care poti invata.” – Bill Gates

„Un client este cel mai important vizitator al locatiei noastre, el nu depinde de noi. Noi depindem de el. El nu reprezinta o intrerupere a muncii noastre. El este scopul muncii noastre. El nu este un element extern al afacerii noastre. El face parte din afacerea noastra. Noi nu ii facem lui o favoare ca il servim. El ne face o favoare pentru ca ne ofera oportunitatea de a-l servi.” – Mahatma Gandhi

 




Tags: clientafacericustomer serviceantreprenoricitate motivationale afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]