Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cand clientii ne ignora...

de
1524 0 19 Sep. 2011
Editorial


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Cand clientii ne ignora...si cam atat. Nu cred ca se mai merita sa mai continuam o asemenea fraza cu un final atat de deprimant. Clientii ne ignora. O repetam si ne este greu sa o spunem cu glas. Adevarul este ca multi dintre clientii nostri ne ignora. Vina este a noastra, in totalitate, a celor care detinem afaceri si nu stim cui ne adresam sau stim cui ne adresam si totusi ne adresam si altor potentiali clienti doar de dragul de a ne adresa in speranta ca, poate, cine stie, castigam clienti si din alta ograda, mai putin familiara. Ce bine ca ne adresam!

Pierdere de timp! Veritabila, genuina, reala, extrema pierdere de timp, de bani, de nervi. Ne dezamagim singuri, cu mainile noastre, tastand mesaje in newsletter-uri, tastand cifre diferite pentru comenzi de carti postale ce vor fi livrate samd.

Problema adevarata isi are sursa in decizia noastra de a ne face acelasi mesaj cunoscut catre toti potentialii nostri clienti si catre cei deja existenti, clientii activi. Uitam de studii de piata, de analize de marketing, de analize demografice. La ce sunt bune oare? Nu ne trebuie! Haideti sa trimitem newsletter-uri identice la tot poporul si vedem ce iese.

Problema este ca nu mai iese nimic. Nu iese fiindca nu poti sa trimiti acelasi mesaj de promovare, cu acelasi design, cu aceleasi beneficii si avantaje samd, catre Diana care are 3 copii, 45 de ani si vrea cele mai ieftine oferte de produse electrocasnice durabile si catre Mihai care are 18, un BMW si nu se uita in portmoneu cand cumpara un produs pe care si-l doreste.

Diana si Mihai nu au nimic in comun si totusi ne asteptam sa ii lovim pe amundoi cu acelasi mesaj. Ne este teama ca un newsletter customizat ne va aduce firma in pragul falimentului?
Este posibil asa ca haideti sa ne adresam in continuare la fel ca pana acum. Vedem ce iese.

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii







Tags: clientiafacerinewsletter

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cand clientii ne ignora...
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

In goana dupa clienti - idei ingenioase de impachetare a produselor

de Teo Manole
13 Iun 2016
Cum lumea continua sa evolueze, cresc si cerintele pentru portabilitatea produselor. Suntem o specie interesanta de consumatori. Vrem sa accesam...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei De Afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton