Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cand clientii ne ignora...

de Maria Nicutar 19 Sep. 2011 2713
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cand clientii ne ignora...si cam atat. Nu cred ca se mai merita sa mai continuam o asemenea fraza cu un final atat de deprimant. Clientii ne ignora. O repetam si ne este greu sa o spunem cu glas. Adevarul este ca multi dintre clientii nostri ne ignora. Vina este a noastra, in totalitate, a celor care detinem afaceri si nu stim cui ne adresam sau stim cui ne adresam si totusi ne adresam si altor potentiali clienti doar de dragul de a ne adresa in speranta ca, poate, cine stie, castigam clienti si din alta ograda, mai putin familiara. Ce bine ca ne adresam!

Pierdere de timp! Veritabila, genuina, reala, extrema pierdere de timp, de bani, de nervi. Ne dezamagim singuri, cu mainile noastre, tastand mesaje in newsletter-uri, tastand cifre diferite pentru comenzi de carti postale ce vor fi livrate samd.

Problema adevarata isi are sursa in decizia noastra de a ne face acelasi mesaj cunoscut catre toti potentialii nostri clienti si catre cei deja existenti, clientii activi. Uitam de studii de piata, de analize de marketing, de analize demografice. La ce sunt bune oare? Nu ne trebuie! Haideti sa trimitem newsletter-uri identice la tot poporul si vedem ce iese.

Problema este ca nu mai iese nimic. Nu iese fiindca nu poti sa trimiti acelasi mesaj de promovare, cu acelasi design, cu aceleasi beneficii si avantaje samd, catre Diana care are 3 copii, 45 de ani si vrea cele mai ieftine oferte de produse electrocasnice durabile si catre Mihai care are 18, un BMW si nu se uita in portmoneu cand cumpara un produs pe care si-l doreste.

Diana si Mihai nu au nimic in comun si totusi ne asteptam sa ii lovim pe amundoi cu acelasi mesaj. Ne este teama ca un newsletter customizat ne va aduce firma in pragul falimentului?
Este posibil asa ca haideti sa ne adresam in continuare la fel ca pana acum. Vedem ce iese.




Tags: clientiafacerinewsletter

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

In goana dupa clienti - idei ingenioase de impachetare a produselor

de Teo Manole
13 Iun 2016
Cum lumea continua sa evolueze, cresc si cerintele pentru portabilitatea produselor. Suntem o specie interesanta de consumatori. Vrem sa accesam...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]