Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cine are sarmaua? Aceasta este intrebarea care conteaza!

de
1729 0 23 Ian. 2012
Editorial


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Sa ne lansam sau nu afacerile? Sa investim sau nu in ideile noastre de afaceri? Sunt ideile noastre de afaceri rentabile, viabile, functionale, potential profitabile? Vom da sau nu lovitura cu ele? Ne vor distruge competitorii nostri actuali sau cei care vor mai veni pe nisele noastre?

Ieri vorbeam la telefon cu un prieten despre o afacere pe care vrea sa o inceapa. Nu e cine stie ce, vrea un magazin online cu piese auto second hand. Sunt destule si unele unele au profit, altele sunt pe minus bine de tot.

Langa mine statea fiica mea si lua pranzul. Pe o farfurie avea supa de vitel, pe o farfurie avea doua sarmale de pui cu orez si pe o farfurie avea un strudel de mere. M-a intrerupt de cateva ori sa imi spuna ceva. Ca orice adult stupid am ignorat-o si i-am spus ca vorbesc la telefon si o ascult dupa ce termin conversatia. A insistat si, in cele din urma, am ascultat-o. Mi-a aratat felurile de mancare si mi-a spus ca primele doua sunt "afacei lele", ultima e "afaceie buna".

Bun! Fiica mea stie sa spuna cuvantul asta interesant "afaceie" de mult timp. Nu stiam ca intelege ce inseamna o afacere, insa se pare ca stie mai multe decat mine, mai multe decat multi antreprenori. Intr-o singura idee mi-a explicat ce nu as fi invatat eu in cativa ani de zile. Mi-a explicat ca afacerea buna e cea de care are nevoie un client. Clientul nu apuca intotdeauna "sa guste", ci ii este de ajuns sa vada putin si stie deja daca ii trebuie sa nu. De multe ori, clientul are nevoie de anumite solutii, produse, servicii, insa fara promovarea corecta, el nu va intelege acest lucru. De aici si expresia "Clientul nu stie intotdeauna de ce are nevoie".

In fond, afacerile sunt precum sarmalele. Le preparam din ingrediente corecte, in ordinea corecta, le invelim frumos si atent (sa nu iasa ingredientele din ele), le lasam sa fiarba cat trebuie de mult, le servim audientei si asteptam rezultatele, luam feedback si data viitoare stim ce avem de facut. Cam asa se petrec lucrurile si in mediul business, in afaceri.

Multi oameni de afaceri si potentiali antreprenori se tem de competitie si nu mai vin pe piata cu ideile lor de afaceri. Multi vin cu idei incomplete, idei in care nu au investit destul, idei pe care nu le-au protejat, nu le-au "invelit" destul de bine, nu le-au dat ragaz sa fiarba si nici nu s-au obosit sa le aduca pe farfuriile corect si cu promovarea corecta.

In fond, un copil nu va manca un fel de mancare daca nu ii explici ce este si de ce este bun pentru el. La fel nici un client nu va da iama intr-un raft de produse daca nu te ocupi de marketing si de promovare, de strategii eficiente de vanzare.

Ceea ce trebuie sa intelegeti atunci cand va decideti sa lansati sau sa mentineti in asteptare anumite idei de afaceri, fie ele online sau offline, este faptul ca succesul vine din directia ideilor originale, bine diferentiate. Cu alte cuvinte, puteti sa va gasiti succesul oricand, oricat de aglomerata ar fi nisa pe care doriti sa intrati, oricare ar fi situatia si marimea competitorilor dvs, cu singura conditie sa veniti cu cea mai bun, mai util, mai simplu de folosit, cu beneficii mai mari.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii





La final, conteaza cel mai mult sa ai sarmaua mai aspectuoasa, din ingrediente mai sanatoase, mai bine invelita decat ceilalti cu care imparti farfuria.


Tags: afaceriidei de afaceriidei afacericompetitieafaceri competitie

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cine are sarmaua? Aceasta este intrebarea care conteaza!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei De Afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Eroarea fatala care traseaza drumul afacerii spre lichidare

de Marinache Horia Cristian
25 Aug 2015
O greseala fundamentala, care traseaza drumul afacerii spre lichidare este aceea de a confunda doua elemente complet diferite: latura tehnica a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton