Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Clientii loiali fac cea mai buna afacere

de
2940 0 27 Mai. 2011
Editorial


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Un client loial nu este doar unul satisfacut, ci unul care va ignora competitorii, va face publicitate, ramane alaturi de dvs. timp indelungat si care se ataseaza emotional de brand-ul dvs. Cum se fidelizeaza consumatorii? Ce ii determina sa va aleaga produsele? In ce punct putem vorbi despre clienti loiali?

Va prezentam mai jos raspunsurile date de expertii din domeniu managementului loialitatii:

1.    Mentinerea satisfactiei clientilor este primul pas catre fidelizarea lor. Oferiti calitate si preturi accesibile categoriei catre care va adresati.

2.    Customer service-ul de calitate va asigura o interactiune impecabila si va ajuta sa mentineti o legatura stabila de-a lungul timpului. Aratati-le respect si va vor respecta la randul lor. Aratati-le ca sunt valorosi si ca merita atentia dvs. si va vor acorda timpul lor. Nu le ignorati problemele si nemultumirile si rezolvati-le in cel mai scurt timp posibil.
 
3.    Cereti-le parerile, sugestiile si incurajati reclamatiile. Desi nu sunt intotdeauna vesti bune, ele arata clientilor faptul ca sunteti dispus sa faceti schimbari pentru a va imbunatati serviciile si produsele, iar acestea se vor plia pe setul lor distinct de nevoi si dorinte.

4.    Oferiti promotii, reduceri, concursuri si cadouri. Aceste patru modalitati de retentie a loialitatii clientului sunt investitii mici, dar care promit mult pe termen lung. Consumatorul este avid de gratuitati si va reveni intotdeauna acolo unde le primeste.

5.    Emotional branding este cheia catre succes! Acest tip de branding pune accent pe comportamentul emotional implicat in procesul de decizie al consumatorilor. Statisticile releva faptul ca majoritatea clientilor se implica rational in procent de doar  30% atunci cand aleg sa achizitioneze un produs sau  sa foloseasca un serviciu al unei companii. Tocmai de aceea este necesar sa puneti accentul pe latura lor afectiva in adoptarea si implementarea strategiilor de marketing si de advertising.

De ce sunt importanti clientii loiali pentru afacerea dvs:

1.    Fidelizarea lor reprezinta cea mai buna investitie in advertising-ul  gratuit. Marketing-ul Word-of-Mouth este cel mai eficient mod de a va promova serviciile si produsele. Majoritatea consumatorilor sunt reticenti la advertising-ul planificat si se indreapta catre persoane care nu va reprezinta afacerea. Cine altcineva ar putea sa ii convinga cel mai usor sa apeleze la firma dvs. daca nu un client satisfacut?

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii




2.    Pe termen lung profitul afacerii dvs. va creste direct proportional cu numarul clientilor loiali. Odata ce ati construit aceasta relatie de fidelitate, clientii dvs. vor reapela la serviciile firmei.

Loialitatea adevarata vine din sinceritate si transparenta in afacere si, mai presus de orice, se consolideaza cu ajutorul angajatilor fideli. Acestia sunt cartea de vizita a afacerii dvs. si modul lor de interactionare cu clientii construiesc pilonii loialitatii sau va duc spre faliment.


Tags: loialitate clientifidelizare clientimarketing word of mouthimagine companie

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Clientii loiali fac cea mai buna afacere
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton