Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Clientii loiali fac cea mai buna afacere
Un client loial nu este doar unul satisfacut, ci unul care va ignora competitorii, va face publicitate, ramane alaturi de dvs. timp indelungat si care se ataseaza emotional de brand-ul dvs. Cum se fidelizeaza consumatorii? Ce ii determina sa va aleaga produsele? In ce punct putem vorbi despre clienti loiali?
Va prezentam mai jos raspunsurile date de expertii din domeniu managementului loialitatii:Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cultura de sofran
1. Mentinerea satisfactiei clientilor este primul pas catre fidelizarea lor. Oferiti calitate si preturi accesibile categoriei catre care va adresati.
2. Customer service-ul de calitate va asigura o interactiune impecabila si va ajuta sa mentineti o legatura stabila de-a lungul timpului. Aratati-le respect si va vor respecta la randul lor. Aratati-le ca sunt valorosi si ca merita atentia dvs. si va vor acorda timpul lor. Nu le ignorati problemele si nemultumirile si rezolvati-le in cel mai scurt timp posibil.
3. Cereti-le parerile, sugestiile si incurajati reclamatiile. Desi nu sunt intotdeauna vesti bune, ele arata clientilor faptul ca sunteti dispus sa faceti schimbari pentru a va imbunatati serviciile si produsele, iar acestea se vor plia pe setul lor distinct de nevoi si dorinte.
4. Oferiti promotii, reduceri, concursuri si cadouri. Aceste patru modalitati de retentie a loialitatii clientului sunt investitii mici, dar care promit mult pe termen lung. Consumatorul este avid de gratuitati si va reveni intotdeauna acolo unde le primeste.
5. Emotional branding este cheia catre succes! Acest tip de branding pune accent pe comportamentul emotional implicat in procesul de decizie al consumatorilor. Statisticile releva faptul ca majoritatea clientilor se implica rational in procent de doar 30% atunci cand aleg sa achizitioneze un produs sau sa foloseasca un serviciu al unei companii. Tocmai de aceea este necesar sa puneti accentul pe latura lor afectiva in adoptarea si implementarea strategiilor de marketing si de advertising.
De ce sunt importanti clientii loiali pentru afacerea dvs:
1. Fidelizarea lor reprezinta cea mai buna investitie in advertising-ul gratuit. Marketing-ul Word-of-Mouth este cel mai eficient mod de a va promova serviciile si produsele. Majoritatea consumatorilor sunt reticenti la advertising-ul planificat si se indreapta catre persoane care nu va reprezinta afacerea. Cine altcineva ar putea sa ii convinga cel mai usor sa apeleze la firma dvs. daca nu un client satisfacut?
2. Pe termen lung profitul afacerii dvs. va creste direct proportional cu numarul clientilor loiali. Odata ce ati construit aceasta relatie de fidelitate, clientii dvs. vor reapela la serviciile firmei.
Loialitatea adevarata vine din sinceritate si transparenta in afacere si, mai presus de orice, se consolideaza cu ajutorul angajatilor fideli. Acestia sunt cartea de vizita a afacerii dvs. si modul lor de interactionare cu clientii construiesc pilonii loialitatii sau va duc spre faliment.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit