Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Clientii loiali fac cea mai buna afacere

de Maria Nicutar 27 Mai. 2011 4489
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Un client loial nu este doar unul satisfacut, ci unul care va ignora competitorii, va face publicitate, ramane alaturi de dvs. timp indelungat si care se ataseaza emotional de brand-ul dvs. Cum se fidelizeaza consumatorii? Ce ii determina sa va aleaga produsele? In ce punct putem vorbi despre clienti loiali?

Va prezentam mai jos raspunsurile date de expertii din domeniu managementului loialitatii:

1.    Mentinerea satisfactiei clientilor este primul pas catre fidelizarea lor. Oferiti calitate si preturi accesibile categoriei catre care va adresati.

2.    Customer service-ul de calitate va asigura o interactiune impecabila si va ajuta sa mentineti o legatura stabila de-a lungul timpului. Aratati-le respect si va vor respecta la randul lor. Aratati-le ca sunt valorosi si ca merita atentia dvs. si va vor acorda timpul lor. Nu le ignorati problemele si nemultumirile si rezolvati-le in cel mai scurt timp posibil.
 
3.    Cereti-le parerile, sugestiile si incurajati reclamatiile. Desi nu sunt intotdeauna vesti bune, ele arata clientilor faptul ca sunteti dispus sa faceti schimbari pentru a va imbunatati serviciile si produsele, iar acestea se vor plia pe setul lor distinct de nevoi si dorinte.

4.    Oferiti promotii, reduceri, concursuri si cadouri. Aceste patru modalitati de retentie a loialitatii clientului sunt investitii mici, dar care promit mult pe termen lung. Consumatorul este avid de gratuitati si va reveni intotdeauna acolo unde le primeste.

5.    Emotional branding este cheia catre succes! Acest tip de branding pune accent pe comportamentul emotional implicat in procesul de decizie al consumatorilor. Statisticile releva faptul ca majoritatea clientilor se implica rational in procent de doar  30% atunci cand aleg sa achizitioneze un produs sau  sa foloseasca un serviciu al unei companii. Tocmai de aceea este necesar sa puneti accentul pe latura lor afectiva in adoptarea si implementarea strategiilor de marketing si de advertising.

De ce sunt importanti clientii loiali pentru afacerea dvs:

1.    Fidelizarea lor reprezinta cea mai buna investitie in advertising-ul  gratuit. Marketing-ul Word-of-Mouth este cel mai eficient mod de a va promova serviciile si produsele. Majoritatea consumatorilor sunt reticenti la advertising-ul planificat si se indreapta catre persoane care nu va reprezinta afacerea. Cine altcineva ar putea sa ii convinga cel mai usor sa apeleze la firma dvs. daca nu un client satisfacut?

2.    Pe termen lung profitul afacerii dvs. va creste direct proportional cu numarul clientilor loiali. Odata ce ati construit aceasta relatie de fidelitate, clientii dvs. vor reapela la serviciile firmei.

Loialitatea adevarata vine din sinceritate si transparenta in afacere si, mai presus de orice, se consolideaza cu ajutorul angajatilor fideli. Acestia sunt cartea de vizita a afacerii dvs. si modul lor de interactionare cu clientii construiesc pilonii loialitatii sau va duc spre faliment.


Tags: loialitate clientifidelizare clientimarketing word of mouthimagine companie

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]