Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

La ce ne trebuie retele de social media si de ce nu facem bani de pe urma lor?

de
1823 0 14 Sep. 2011
Editorial


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Retelele de socializare au devenit mici motoare de cautare cu o autonomie si cu un impact urias, neasteptat de mare. Intr-un asemenea context, se impune ca orice firma, companie, organizatie samd sa isi proiecteze o prezenta online in care sa strecoare strategii de marketing adaptate pentru mediul social, pentru retelele de socializare. Problema multor antreprenori este ca se arunca in valtoarea retelelor de socializare si uita de importanta planificarii si setarii strategiilor potrivite cu ajutorul carora sa obtina rezultatele dorite.

Prima greseala si poate cea mai grava este cea a antreprenorilor si managerilor responsabili de a intra in social media fara un scop precis, fara un plan de obiective si misiuni, fara o viziune asupra careia sa se concentreze. Vreti trafic mai mare? Vreti o mai buna rata de popularizare in cadrul consumatorilor carora va adresati? Vreti sa livrati mesaje de promovare? Stabiliti clar ce obiective doriti sa atingeti si apoi plecati in acoperirea lor in mod strategic.

O alta greseala este cea a antreprenorilor si a managerilor de a se afirma in cadrul retelelor de socializare gresite. Ne facem bagajul, ne urcam intr-un tren anume si speram din tot sufletul sa ajungem in Brasov. Ca ajungem in Turcia sau la Caracal, ei bine, aventura ne-a costat bani, timp, energie si mai ales, ne costa un numar de clienti pe care ii pierdem cu fiecare zi in favoarea competitiei noastre.

Tineti minte ca fiecare retea de socializare, fie ea Facebook, Twitter, LinkedIn, MySpace, Bebo samd, este destinata unui anumit set de consumatori si cei carora va adresati dvs s-ar putea sa nu fie imprastiati peste tot, ci in cadrul unei anumite retele. Aici trebuie sa fiti si dvs prezent.

A treia greseala este lipsa interactivitatii. Multe firme, companii, organizatii samd, devin prezente pe reteaua potrivita de socializare si asteapta sa le cada in poala o sumedenie de clienti care sa le ceara produsele si serviciile si hop, apar si galetile de bani. Este nevoie de multa munca pentru a veni in intampinarea nevoilor si dorintelor utilizatorilor retelelor de socializare. Nu uitati ca in acest scop precis si bine definit au fost proiectate retelele de socializare, si anume, pentru socializare!

O ultima mare greseala este de a ne alege cei mai aiuriti fani si frienzi pe care i-am fi putut alege. Nici legati la ochi nu am fi nimerit mai bine decat cu GionyBoiBarosanuSefuMasiniTari care si-a pus o poza fumand marijuana si stand intre doua fete sumar imbracate sau cu GianellaPiticutzaShmekiRoxyPukyMuky care isi etaleaza talentul la gimnastica imbracata cu o pereche de ochelari. Si noi suntem leaderii pe piata de servicii x sau pe o piata oarecare, ca oricum nu oferim informatii aditionale, doar un nume ambiguu de firma. Este bine, mergem catre succes si afacerile vor creste cu siguranta!

Numele alese sunt fictive.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii







Tags: retele socializaresocial mediaafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

La ce ne trebuie retele de social media si de ce nu facem bani de pe urma lor?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei De Afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Eroarea fatala care traseaza drumul afacerii spre lichidare

de Marinache Horia Cristian
25 Aug 2015
O greseala fundamentala, care traseaza drumul afacerii spre lichidare este aceea de a confunda doua elemente complet diferite: latura tehnica a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton