Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

La ce ne trebuie retele de social media si de ce nu facem bani de pe urma lor?

de Maria Nicutar
2673 0 14 Sep. 2011
Editorial


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Retelele de socializare au devenit mici motoare de cautare cu o autonomie si cu un impact urias, neasteptat de mare. Intr-un asemenea context, se impune ca orice firma, companie, organizatie samd sa isi proiecteze o prezenta online in care sa strecoare strategii de marketing adaptate pentru mediul social, pentru retelele de socializare. Problema multor antreprenori este ca se arunca in valtoarea retelelor de socializare si uita de importanta planificarii si setarii strategiilor potrivite cu ajutorul carora sa obtina rezultatele dorite.

Prima greseala si poate cea mai grava este cea a antreprenorilor si managerilor responsabili de a intra in social media fara un scop precis, fara un plan de obiective si misiuni, fara o viziune asupra careia sa se concentreze. Vreti trafic mai mare? Vreti o mai buna rata de popularizare in cadrul consumatorilor carora va adresati? Vreti sa livrati mesaje de promovare? Stabiliti clar ce obiective doriti sa atingeti si apoi plecati in acoperirea lor in mod strategic.

O alta greseala este cea a antreprenorilor si a managerilor de a se afirma in cadrul retelelor de socializare gresite. Ne facem bagajul, ne urcam intr-un tren anume si speram din tot sufletul sa ajungem in Brasov. Ca ajungem in Turcia sau la Caracal, ei bine, aventura ne-a costat bani, timp, energie si mai ales, ne costa un numar de clienti pe care ii pierdem cu fiecare zi in favoarea competitiei noastre.

Tineti minte ca fiecare retea de socializare, fie ea Facebook, Twitter, LinkedIn, MySpace, Bebo samd, este destinata unui anumit set de consumatori si cei carora va adresati dvs s-ar putea sa nu fie imprastiati peste tot, ci in cadrul unei anumite retele. Aici trebuie sa fiti si dvs prezent.

A treia greseala este lipsa interactivitatii. Multe firme, companii, organizatii samd, devin prezente pe reteaua potrivita de socializare si asteapta sa le cada in poala o sumedenie de clienti care sa le ceara produsele si serviciile si hop, apar si galetile de bani. Este nevoie de multa munca pentru a veni in intampinarea nevoilor si dorintelor utilizatorilor retelelor de socializare. Nu uitati ca in acest scop precis si bine definit au fost proiectate retelele de socializare, si anume, pentru socializare!

O ultima mare greseala este de a ne alege cei mai aiuriti fani si frienzi pe care i-am fi putut alege. Nici legati la ochi nu am fi nimerit mai bine decat cu GionyBoiBarosanuSefuMasiniTari care si-a pus o poza fumand marijuana si stand intre doua fete sumar imbracate sau cu GianellaPiticutzaShmekiRoxyPukyMuky care isi etaleaza talentul la gimnastica imbracata cu o pereche de ochelari. Si noi suntem leaderii pe piata de servicii x sau pe o piata oarecare, ca oricum nu oferim informatii aditionale, doar un nume ambiguu de firma. Este bine, mergem catre succes si afacerile vor creste cu siguranta!

Numele alese sunt fictive.




Tags: retele socializaresocial mediaafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin P. Amariei
18 Mai 2020
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei De Afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016