Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Trendurile consumatorilor si pietricelele sclipitoare

de
1439 0 27 Aug. 2011
Editorial


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Una dintre cele mai grave miscari in prezent si nu numai este cea a afacerilor de a porni pe drumul pe care o parte a consumatorilor de pe piata pornesc. Se pun in miscare trenduri, apar dorinte noi, apar afaceri originale si care au priza la audiente mari de consumatori si restul afacerilor se uita cu jind la succesul lor, la profiturile pe care le incaseaza, la popularitatea pe care o castiga. Unele afaceri vand doar pietricele sclipitoare si succesul lor este unul temporar pana cand vor aparea pietricele mai sclipitoare si succesul lor va pali in mod inevitabil.

Aceasta este cea mai grava miscare cand pornesti in urmarea altor afaceri care nu detin o fundatie solida, un nivel de gandire bine planificat in conducere si administrare. Apar produse care starnesc atata verva si in dorinta de a coopta un set nou de clienti facem miscari gresite si ii pierdem pe cei existenti.

Nu toate schimbarile sunt bune si toate implica riscuri imense. Clientii doresc schimbare in sensul de imbunatatire, insa doresc, mai presus de orice, respectarea unei linii drepte in oferirea produselor si serviciilor existente in portofoliul companiilor.

Sa ne gandim ce impact ar avea brandul DOVE care de maine ar incepe sa comercializeze produse total neobisnuite pentru traditia lor, produse populare in cadrul altor piete. Respectarea misiunii si a drumului stabilit de la bun inceput este o masura pe care nu avem voie sa o discutam si este o regula de sine statatoare si neconditionata in afaceri.

Oricare ar fi trendurile consumatorilor, schimbarile aduse produselor si serviciilor noastre trebuie sa fie minime, sa nu deranjeze si sa nu dea impresia instabilitatii afacerilor pe care le conducem. Oricat de sclipitoare ar fi o pietricica, ea nu se poate bucura de succesul de lunga durata de care se bucura un produs cu traditie pe piata, un produs sustinut de echipe de profesionisti, experti, doctori chiar samd.

Solutia viabila in aceasta problema este nevoia constientizarii antreprenorilor ca afacerile nu trebuie sa creasca niciodata foarte rapid. Cresterile rapide vin cu riscuri mari si ne pun in pericol intregul mers in afaceri. Cresterile constante si sigure sunt cele care ne vor asigura succes de lunga durata si un set de consumatori loiali, fideli, care isi duc deciziile de achizitie intr-un mod logic, rational, bine motivat.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii







Tags: afaceribrandafaceri succestrend consumatoritrend

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Trendurile consumatorilor si pietricelele sclipitoare
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei De Afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Eroarea fatala care traseaza drumul afacerii spre lichidare

de Marinache Horia Cristian
25 Aug 2015
O greseala fundamentala, care traseaza drumul afacerii spre lichidare este aceea de a confunda doua elemente complet diferite: latura tehnica a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton