Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Trendurile consumatorilor si pietricelele sclipitoare

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Una dintre cele mai grave miscari in prezent si nu numai este cea a afacerilor de a porni pe drumul pe care o parte a consumatorilor de pe piata pornesc. Se pun in miscare trenduri, apar dorinte noi, apar afaceri originale si care au priza la audiente mari de consumatori si restul afacerilor se uita cu jind la succesul lor, la profiturile pe care le incaseaza, la popularitatea pe care o castiga. Unele afaceri vand doar pietricele sclipitoare si succesul lor este unul temporar pana cand vor aparea pietricele mai sclipitoare si succesul lor va pali in mod inevitabil.

Aceasta este cea mai grava miscare cand pornesti in urmarea altor afaceri care nu detin o fundatie solida, un nivel de gandire bine planificat in conducere si administrare. Apar produse care starnesc atata verva si in dorinta de a coopta un set nou de clienti facem miscari gresite si ii pierdem pe cei existenti.

Nu toate schimbarile sunt bune si toate implica riscuri imense. Clientii doresc schimbare in sensul de imbunatatire, insa doresc, mai presus de orice, respectarea unei linii drepte in oferirea produselor si serviciilor existente in portofoliul companiilor.

Sa ne gandim ce impact ar avea brandul DOVE care de maine ar incepe sa comercializeze produse total neobisnuite pentru traditia lor, produse populare in cadrul altor piete. Respectarea misiunii si a drumului stabilit de la bun inceput este o masura pe care nu avem voie sa o discutam si este o regula de sine statatoare si neconditionata in afaceri.

Oricare ar fi trendurile consumatorilor, schimbarile aduse produselor si serviciilor noastre trebuie sa fie minime, sa nu deranjeze si sa nu dea impresia instabilitatii afacerilor pe care le conducem. Oricat de sclipitoare ar fi o pietricica, ea nu se poate bucura de succesul de lunga durata de care se bucura un produs cu traditie pe piata, un produs sustinut de echipe de profesionisti, experti, doctori chiar samd.

Solutia viabila in aceasta problema este nevoia constientizarii antreprenorilor ca afacerile nu trebuie sa creasca niciodata foarte rapid. Cresterile rapide vin cu riscuri mari si ne pun in pericol intregul mers in afaceri. Cresterile constante si sigure sunt cele care ne vor asigura succes de lunga durata si un set de consumatori loiali, fideli, care isi duc deciziile de achizitie intr-un mod logic, rational, bine motivat.




Tags: afaceribrandafaceri succestrend consumatoritrend

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]