Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum faci promovarea unei afaceri in franciza prin propriul site pe Internet? 8 reguli de baza

de
2228 0 23 Oct. 2014
Francize


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

In anul 1995, Brian Spindel, fondator al PostNet International Franchise Corporation, impreuna cu echipa sa, au decis sa foloseasca Internetul ca mijloc de promovare. In acea perioada, putini au intuit potentialul imens de care beneficiaza Internetul in domeniul activitatii de promovare.

PostNet a fost una dintre primele francize care si-au lansat propriul website cu scopul de a stimula procesul de francizare. Rezultatul a fost unul pe masura, inregistrandu-se o crestere impresionanta a candidaturilor primite.

8 reguli de baza care trebuie avute in vedere la planificarea, deschiderea si gestionarea propriului website

Astazi, mai mult de 80% din totalul cererilor primite de aceasta firma sunt inregistrate pe site, iar peste 80% din contractele de franciza incheiate, se realizeaza cu acesti candidati. Cantitatea fluxurilor generate de propriul website este impresionanta, dar ceea ce aduce cu adevarat valoare adaugata afacerii este calitatea acestor candidaturi.

Iata cele 8 reguli de baza care trebuie avute in vedere la planificarea, deschiderea si gestionarea propriului website

1. Deoarece un rol important al site-ului este acela de a precalifica candidatul, oferiti candidatilor toate informatiile care le dau acestora posibilitatea de autoevaluare. Este foarte important ca un candidat sa poata aprecia, pe baza informatiilor primite, daca este potrivit pentru urmatoarele etape ale procesului de francizare. Prin precalificarea on-line sunt economisite importante resurse umane si de timp ale francizorului.

2. Candidatii trebuie ajutati sa gaseasca site-ul cat mai usor. Existenta unui website nu este suficienta. Similar unui magazin, un site trebuie sa isi formeze un trafic al vizitatorilor. Pentru asigurarea acestui flux, site-ul trebuie promovat prin metode precum: media, asigurarea prezentei in listele returnate de motoarele de cautare, promovarea reciproca intre site-uri sau „inchirierea“ unor cuvinte-cheie, printarea adresei de Internet pe orice suport fizic (carti de vizita, pixuri, brosuri, in antetele tuturor documentelor si plicurilor) sau prezenta in publicatiile de specialitate (reviste, cataloage).

3. Acordati atentie design-ului pentru a atrage atentia. Este foarte important ca, in momentul in care vizitatorul intra pe site-ul unei retele de franciza, sa il perceapa ca pe o parte componenta a unei strategii globale de promovare. El va cauta acele elemente care l-au determinat sa viziteze site-ul. Secretul reusitei consta in aceea ca transmiterea intregului ansamblu de informatii sa se faca pastrandu-se formatul comun al intregii strategii. Aceasta unitate va crea vizitatorului interesat in a deveni parte componenta a retelei de franciza, o impresie placuta, confortabila, prin rigurozitatea si consistenta apropierii fata de candidati.

4. Asigurati vizibilitatea sectiunii de francizare. Este bine ca site-ul dedicat francizei sa fie riguros organizat, permitand vizibilitatea in orice moment a celor mai importante informatii. Daca el este parte componenta a site-ului general al firmei, este esential ca in meniul principal sa fie prezenta rubrica „franchising“.

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii




5. Site-ul trebuie sa fie bine organizat, usor de folosit si relevant. Site-ul trebuie sa reflecte si sa ofere informatiile referitoare la procesul de selectare a francizatilor. Este necesara precizarea pasilor care trebuie urmati in cadrul acestui proces si semnificatia fiecaruia. Prezentarea informatiilor trebuie sa se faca intr-o structura cat mai bine organizata, pe capitole, urmarindu-se fiecare punct de interes al candidatilor.

6. Un impact puternic asupra candidatilor il au „povestile de succes“ ale altor francizati sau alte aprecieri favorabile la adresa retelei de franciza. De asemenea, este utila includerea  declaratiilor unor consumatori care sa asigure francizatul in legatura cu pozitionarea marcii pe piata.

7. Nu neglijati sectiunea in care vizitatorii isi pot exprima parerea, pot adresa intrebari sau formula nemultumiri si temeri. Veti obtine un feed-back util si important.

8. Actualizati permanent informatia prezenta pe site. Unul din cele mai importante lucruri este ca, atunci cand ai reusit sa atragi un vizitator, sa-i mentii interesul. Acest lucru poate fi realizat prin actualizarea informatiei si abordarea unor noi topici, utile candidatilor.



Tags: afacereafacerifrancizafrancizarefranchisingfrancize

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum faci promovarea unei afaceri in franciza prin propriul site pe Internet? 8 reguli de baza
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Vrei o cafenea in sistem franciza?

de Andreescu Sorin
13 Iun 2016
Te gandesti de mult ce afacere sa iti deschizi? Ce spui de o cafenea in franciza? Ai o afacere asigurata, iar logistica vine de la francizor. De...

Idei de francize pentru cei cu dare de mana

de Silviu-marian Banila
25 Mai 2016
Cu o franciza putem demara o afacere cu maximum 10.000 de euro, care a testat deja piata. Sectoarele cele mai atractive la nivelul Romaniei par a fi...

De ce sa optezi sau nu pentru o afacere in franciza?

de Silviu-marian Banila
19 Mai 2016
Este sau nu franciza o optiune pentru a deschide o afacere? Daca vrei sa ajungi la un raspuns concret iata intrebarile la care trebuie sa raspunzi:...

Afaceri in franciza - Armand, o cofetarie cu peste 1300 de produse savuroase

de Idei De Afaceri
28 Apr 2016
Cofetaria Armand s-a lansat in urma cu sase ani, se bucura de un real succes si detine in prezent 3 locatii. In plus, vanzarea se face si cu ajutorul...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton