Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum faci promovarea unei afaceri in franciza prin propriul site pe Internet? 8 reguli de baza
In anul 1995, Brian Spindel, fondator al PostNet International Franchise Corporation, impreuna cu echipa sa, au decis sa foloseasca Internetul ca mijloc de promovare. In acea perioada, putini au intuit potentialul imens de care beneficiaza Internetul in domeniul activitatii de promovare.
PostNet a fost una dintre primele francize care si-au lansat propriul website cu scopul de a stimula procesul de francizare. Rezultatul a fost unul pe masura, inregistrandu-se o crestere impresionanta a candidaturilor primite.3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Propriul meu plan de afaceri
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ghid practic Realizarea de sapun natural
8 reguli de baza care trebuie avute in vedere la planificarea, deschiderea si gestionarea propriului website
Astazi, mai mult de 80% din totalul cererilor primite de aceasta firma sunt inregistrate pe site, iar peste 80% din contractele de franciza incheiate, se realizeaza cu acesti candidati. Cantitatea fluxurilor generate de propriul website este impresionanta, dar ceea ce aduce cu adevarat valoare adaugata afacerii este calitatea acestor candidaturi.
Iata cele 8 reguli de baza care trebuie avute in vedere la planificarea, deschiderea si gestionarea propriului website
1. Deoarece un rol important al site-ului este acela de a precalifica candidatul, oferiti candidatilor toate informatiile care le dau acestora posibilitatea de autoevaluare. Este foarte important ca un candidat sa poata aprecia, pe baza informatiilor primite, daca este potrivit pentru urmatoarele etape ale procesului de francizare. Prin precalificarea on-line sunt economisite importante resurse umane si de timp ale francizorului.
2. Candidatii trebuie ajutati sa gaseasca site-ul cat mai usor. Existenta unui website nu este suficienta. Similar unui magazin, un site trebuie sa isi formeze un trafic al vizitatorilor. Pentru asigurarea acestui flux, site-ul trebuie promovat prin metode precum: media, asigurarea prezentei in listele returnate de motoarele de cautare, promovarea reciproca intre site-uri sau „inchirierea“ unor cuvinte-cheie, printarea adresei de Internet pe orice suport fizic (carti de vizita, pixuri, brosuri, in antetele tuturor documentelor si plicurilor) sau prezenta in publicatiile de specialitate (reviste, cataloage).
3. Acordati atentie design-ului pentru a atrage atentia. Este foarte important ca, in momentul in care vizitatorul intra pe site-ul unei retele de franciza, sa il perceapa ca pe o parte componenta a unei strategii globale de promovare. El va cauta acele elemente care l-au determinat sa viziteze site-ul. Secretul reusitei consta in aceea ca transmiterea intregului ansamblu de informatii sa se faca pastrandu-se formatul comun al intregii strategii. Aceasta unitate va crea vizitatorului interesat in a deveni parte componenta a retelei de franciza, o impresie placuta, confortabila, prin rigurozitatea si consistenta apropierii fata de candidati.
4. Asigurati vizibilitatea sectiunii de francizare. Este bine ca site-ul dedicat francizei sa fie riguros organizat, permitand vizibilitatea in orice moment a celor mai importante informatii. Daca el este parte componenta a site-ului general al firmei, este esential ca in meniul principal sa fie prezenta rubrica „franchising“.
5. Site-ul trebuie sa fie bine organizat, usor de folosit si relevant. Site-ul trebuie sa reflecte si sa ofere informatiile referitoare la procesul de selectare a francizatilor. Este necesara precizarea pasilor care trebuie urmati in cadrul acestui proces si semnificatia fiecaruia. Prezentarea informatiilor trebuie sa se faca intr-o structura cat mai bine organizata, pe capitole, urmarindu-se fiecare punct de interes al candidatilor.
6. Un impact puternic asupra candidatilor il au „povestile de succes“ ale altor francizati sau alte aprecieri favorabile la adresa retelei de franciza. De asemenea, este utila includerea declaratiilor unor consumatori care sa asigure francizatul in legatura cu pozitionarea marcii pe piata.
7. Nu neglijati sectiunea in care vizitatorii isi pot exprima parerea, pot adresa intrebari sau formula nemultumiri si temeri. Veti obtine un feed-back util si important.
8. Actualizati permanent informatia prezenta pe site. Unul din cele mai importante lucruri este ca, atunci cand ai reusit sa atragi un vizitator, sa-i mentii interesul. Acest lucru poate fi realizat prin actualizarea informatiei si abordarea unor noi topici, utile candidatilor.
Articole conexe
Franciza. Ce inseamna, cum functioneaza si exemple de francize in Romania
de Bianca TilaFranciza Spartan: cum poti sa iti deschizi o afacere cu specific grecesc in Romania
de Bianca TilaCum procedez daca vreau sa-mi francizez afacerea?
de Idei de afaceriCare sunt avantajele si dezavantajele unui francizat?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit