Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum faci promovarea unei afaceri in franciza prin propriul site pe Internet? 8 reguli de baza

de Anca Georgescu 23 Oct. 2014 5146
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In anul 1995, Brian Spindel, fondator al PostNet International Franchise Corporation, impreuna cu echipa sa, au decis sa foloseasca Internetul ca mijloc de promovare. In acea perioada, putini au intuit potentialul imens de care beneficiaza Internetul in domeniul activitatii de promovare.

PostNet a fost una dintre primele francize care si-au lansat propriul website cu scopul de a stimula procesul de francizare. Rezultatul a fost unul pe masura, inregistrandu-se o crestere impresionanta a candidaturilor primite.

8 reguli de baza care trebuie avute in vedere la planificarea, deschiderea si gestionarea propriului website

Astazi, mai mult de 80% din totalul cererilor primite de aceasta firma sunt inregistrate pe site, iar peste 80% din contractele de franciza incheiate, se realizeaza cu acesti candidati. Cantitatea fluxurilor generate de propriul website este impresionanta, dar ceea ce aduce cu adevarat valoare adaugata afacerii este calitatea acestor candidaturi.

Iata cele 8 reguli de baza care trebuie avute in vedere la planificarea, deschiderea si gestionarea propriului website

1. Deoarece un rol important al site-ului este acela de a precalifica candidatul, oferiti candidatilor toate informatiile care le dau acestora posibilitatea de autoevaluare. Este foarte important ca un candidat sa poata aprecia, pe baza informatiilor primite, daca este potrivit pentru urmatoarele etape ale procesului de francizare. Prin precalificarea on-line sunt economisite importante resurse umane si de timp ale francizorului.

2. Candidatii trebuie ajutati sa gaseasca site-ul cat mai usor. Existenta unui website nu este suficienta. Similar unui magazin, un site trebuie sa isi formeze un trafic al vizitatorilor. Pentru asigurarea acestui flux, site-ul trebuie promovat prin metode precum: media, asigurarea prezentei in listele returnate de motoarele de cautare, promovarea reciproca intre site-uri sau „inchirierea“ unor cuvinte-cheie, printarea adresei de Internet pe orice suport fizic (carti de vizita, pixuri, brosuri, in antetele tuturor documentelor si plicurilor) sau prezenta in publicatiile de specialitate (reviste, cataloage).

3. Acordati atentie design-ului pentru a atrage atentia. Este foarte important ca, in momentul in care vizitatorul intra pe site-ul unei retele de franciza, sa il perceapa ca pe o parte componenta a unei strategii globale de promovare. El va cauta acele elemente care l-au determinat sa viziteze site-ul. Secretul reusitei consta in aceea ca transmiterea intregului ansamblu de informatii sa se faca pastrandu-se formatul comun al intregii strategii. Aceasta unitate va crea vizitatorului interesat in a deveni parte componenta a retelei de franciza, o impresie placuta, confortabila, prin rigurozitatea si consistenta apropierii fata de candidati.

4. Asigurati vizibilitatea sectiunii de francizare. Este bine ca site-ul dedicat francizei sa fie riguros organizat, permitand vizibilitatea in orice moment a celor mai importante informatii. Daca el este parte componenta a site-ului general al firmei, este esential ca in meniul principal sa fie prezenta rubrica „franchising“.

5. Site-ul trebuie sa fie bine organizat, usor de folosit si relevant. Site-ul trebuie sa reflecte si sa ofere informatiile referitoare la procesul de selectare a francizatilor. Este necesara precizarea pasilor care trebuie urmati in cadrul acestui proces si semnificatia fiecaruia. Prezentarea informatiilor trebuie sa se faca intr-o structura cat mai bine organizata, pe capitole, urmarindu-se fiecare punct de interes al candidatilor.

6. Un impact puternic asupra candidatilor il au „povestile de succes“ ale altor francizati sau alte aprecieri favorabile la adresa retelei de franciza. De asemenea, este utila includerea  declaratiilor unor consumatori care sa asigure francizatul in legatura cu pozitionarea marcii pe piata.

7. Nu neglijati sectiunea in care vizitatorii isi pot exprima parerea, pot adresa intrebari sau formula nemultumiri si temeri. Veti obtine un feed-back util si important.

8. Actualizati permanent informatia prezenta pe site. Unul din cele mai importante lucruri este ca, atunci cand ai reusit sa atragi un vizitator, sa-i mentii interesul. Acest lucru poate fi realizat prin actualizarea informatiei si abordarea unor noi topici, utile candidatilor.



Tags: afacereafacerifrancizafrancizarefranchisingfrancize

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Franciza. Ce inseamna, cum functioneaza si exemple de francize in Romania

de Bianca Tila
04 Dec 2024
Franciza este un model popular pentru afacerile in ascensiune. Daca afacerea ta vrea sa se extinda sau este foarte cautata de clienti din alte orase...

Franciza Spartan: cum poti sa iti deschizi o afacere cu specific grecesc in Romania

de Bianca Tila
01 Dec 2023
Printre afacerile de succes din Romania se numara francizele. Cu ajutorul francizelor, antreprenorul incepator are ocazia de a invata strategii de...

Cum procedez daca vreau sa-mi francizez afacerea?

de Idei de afaceri
24 Iun 2024
Daca vrei sa iti francizezi afacerea trebuie sa apelezi la o firma specializata. In acest fel, afacerea ta se va extinde, ajungand la cat mai multi...

Care sunt avantajele si dezavantajele unui francizat?

de Idei de afaceri
24 Iun 2024
Pentru francizat, avantajele optiunii pentru o afacere in sistem de franciza sunt numeroase, iar cele mai evidente le veti gasi mai jos. Prin...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]