Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Fiscul scoate firmele din apartamentele de bloc

de
1665 0 19 Iul. 2010
Idei de afaceri


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Deoarece, din punctul de vedere al Fiscului, sediul social in apartament de bloc si inregistrarea mai multor firme in acelasi spatiu sunt metode susceptibile de evaziune fiscala, s-au adus noi modificari Ordonantei de urgenta nr. 54/2010, cu privire la functionarea firmelor in apartemente de bloc.

Astfel, aceste noi prevederi obliga firmele noi si pe cele care vor sa-si schimbe sediul social sa inregistreze la administratia financiara actele de spatiu (proprietate, inchiriere, comodat etc). In baza acestora, urmeaza sa primeasca un certificat si o adeverinta pe care trebuie sa le prezinte la inmatricularea societatii la Registrul Comertului.

Capital.ro prezinta pasii de urmat pentru inregistrarea sediului social al firmei:

Procedura la Fisc

- Pentru eliberarea certificatului de spatiu si a adeverintei de inregistrare a documentului de spatiu, potrivit ordinului nr. 2.112/2010, se depune la Fisc:

        - o cerere  insotita de actul de spatiu (titlu de proprietate; contract de vanzare cumparare; inchiriere; comodat etc.) si actul de identitate

- Cererea se depune la registratura sau prin posta, caz in care copiile trebuie sa fie legalizate

- Termenul de solutionare este de 5 zile

Cerinte pentru sediu social

- La  inmatricularea firmei sau schimbarea sediului social la Registrul Comertului sunt necesare:

         - documentul ce atesta dreptul de folosinta asupra spatiului pentru sediu social inregistrat la Fisc si
         - certificatul de la Fisc care arata ca pentru acel imobil n-a fost inregistrat alt document ce atesta cedarea dreptului de folosinta

- Daca din certificat rezulta ca sunt deja inregistrate alte documente de spatiu, se da o declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor referitoare la sediul social

- La acelasi sediu pot functiona mai multe firme doar daca imobilul, prin structura si suprafata utila, permite functionarea lor in incaperi diferite sau in spatii distinct partajate.


Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii





Citeste Revista Idei de Afaceri!



Tags: fiscprocedurasediu social

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Fiscul scoate firmele din apartamentele de bloc
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Procedura de atestare si certificare a intreprinderilor sociale si a celor de insertie

de Alina Constantinescu
16 Aug 2016
Guvernul a reglementat procedura de atestare si certificare a intreprinderilor sociale, respectiv a intreprinderilor sociale de insertie, de catre...

Legea incubatoarelor de afaceri - facilitati fiscale pentru fondatori

de Alina Constantinescu
04 Iul 2016
Incubatorul de afaceri reprezinta o structura de sprijin a afacerilor, organizata intr-un spatiu adecvat, in care sunt localizati rezidentii...

S-a schimbat radical procedura de vanzare a terenurilor agricole

de Marian Curelaru
07 Mar 2014
Presedintele Traian Basescu a semnat Decretul pentru promulgarea Legii privind unele masuri de reglementare a vanzarii-cumpararii terenurilor...

Legis Online pentru juristi, specialisti HR, contabili si experti fiscali!

de Adela Simonescu
11 Iun 2012
Pentru juristi, specialisti in resurse umane, contabili si experti fiscali, exista Legis Online, un soft legislativ care ofera toate legislatia din...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton