Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cele mai importante nevoi si dorinte ale oricarui client

de Maria Nicutar 19 Mai. 2011 8828
4.45 din 11 voturi
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Strategiile de marketing pe care antreprenorii sau managerii firmelor le adopta sunt menite sa castige clienti noi si sa ii pastreze pe cei deja existenti. Calitatea serviciilor si produselor oferite, promovarea continua si utilizarea tehnicilor de customer service sunt principalele chei catre succesul unei afaceri. Profiturile cresc, brand-ul se dezvolta si numarul clientilor se va mari. Este o inertie pe care multi antreprenori si-o doresc pentru firma lor, dar nu toti o vor castiga.

Cei mai buni dintre antreprenorii de pe piata se vor centra pe directii de actiune ce au in prim-plan eforturile de satisfacere a clientului. Un serviciu sau produs folositor si dorit isi face singur promovare. Pe acelasi model, un client multumit va va face afacerea cunoscuta si va aduce client direct la firma dvs. Cu alte cuvinte, investind in calitate si in client veti face profit si veti ramane pe piata concurentiala timp indelungat.

Iata ce nevoi si dorinte au "stapanii" nostri:

1.    Cel mai bun raport calitate-pret de pe piata.

2.    Solutionarea eventualelor probleme in timp rapid.

3.    Rapiditate in comercializarea si livrarea produselor. Clientilor nu le place sa astepte.

4.    Confidentialitate.

5.    Varietatea optiunilor pe care le punem la dispozitia lor: optiuni de oferte de servicii/produse, optiuni de livrare, optiuni de plata s.a.m.d.

6.    Vor sa fie tratati cu respect si sa simta ca sunt importanti. Vor sa fie anuntati cu promtitudine cand exista noi oferte de servicii, cand apar modificari, cand o livrare poate intarzia si chiar de ziua lor. Un simplu “Firma noastra va ureaza felicitari. La multi ani!” poate castiga simpatia si fidelitatea clientului si este o investitie necostisitoare.

7.    Doresc angajati abilitati sa ii serveasca sau sa le rezolve problemele. Interactiunea cu personal nepregatit corespunzator strica imaginea firmei. Clientii se vor simti tratati cu lipsa de respect si de profesionalism.

8.    Prefera firmele cu cu un website user-friendly, cu o  locatie accesibila, usor de gasit, cu program de lucru avantajos, si de ce nu, locuri de parcare disponibile cand vin la sediu. Clientii sunt foarte impresionati cand viziteaza sedii primitoare si sunt intampinati de o persoana care sa le ofere ceasca de cafea.


Tags: clienticustomer servicefidelizare clientiinteractiune clienti

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.45 din 5 - 11 voturi.

Articole conexe

Cum comunici cu clientii tai? Cum ii atragi?

30 Mar 2016
Ca sa reusesti aceste lucruri trebuie doar sa asculti cu atentie si sa inveti ... de la oamenii potriviti. Iata cateva sfaturi care te ajuta sa...

Nemultumiri din partea clientilor? Nu exagera si nu lua lucrurile personal

de Marinache Horia Cristian
31 Aug 2015
Atunci cand primesti plangeri in vazul tuturor, este usor sa cazi in plasa emotiilor si sa folosesti un limbaj agresiv. Mai rau este atunci cand...

82% din clienti se pierd din cauza atitudinii angajatilor. Ce ai de facut ca sa previi aceasta situatie?

de Silviu Marian Banila
19 Ian 2015
Stiai ca 82% din clientii tai se pierd din cauza performantelor slabe si a atitudinii urate a angajatilor? Ce faci ca sa previi aceasta situatie? Ca...

Castigarea unor clienti noi sau intarirea relatiei cu cei vechi?

de Silvia Bucsan
28 Nov 2014
A vinde mai multe produse catre clienti deja existenti... De ce o asemenea strategie? Studiile arata ca incercarea de a cuceri un client nou costa de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]