Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cele mai importante nevoi si dorinte ale oricarui client

de
3493 0 19 Mai. 2011
Management


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Strategiile de marketing pe care antreprenorii sau managerii firmelor le adopta sunt menite sa castige clienti noi si sa ii pastreze pe cei deja existenti. Calitatea serviciilor si produselor oferite, promovarea continua si utilizarea tehnicilor de customer service sunt principalele chei catre succesul unei afaceri. Profiturile cresc, brand-ul se dezvolta si numarul clientilor se va mari. Este o inertie pe care multi antreprenori si-o doresc pentru firma lor, dar nu toti o vor castiga.

Cei mai buni dintre antreprenorii de pe piata se vor centra pe directii de actiune ce au in prim-plan eforturile de satisfacere a clientului. Un serviciu sau produs folositor si dorit isi face singur promovare. Pe acelasi model, un client multumit va va face afacerea cunoscuta si va aduce client direct la firma dvs. Cu alte cuvinte, investind in calitate si in client veti face profit si veti ramane pe piata concurentiala timp indelungat.

Iata ce nevoi si dorinte au "stapanii" nostri:

1.    Cel mai bun raport calitate-pret de pe piata.

2.    Solutionarea eventualelor probleme in timp rapid.

3.    Rapiditate in comercializarea si livrarea produselor. Clientilor nu le place sa astepte.

4.    Confidentialitate.

5.    Varietatea optiunilor pe care le punem la dispozitia lor: optiuni de oferte de servicii/produse, optiuni de livrare, optiuni de plata s.a.m.d.

6.    Vor sa fie tratati cu respect si sa simta ca sunt importanti. Vor sa fie anuntati cu promtitudine cand exista noi oferte de servicii, cand apar modificari, cand o livrare poate intarzia si chiar de ziua lor. Un simplu “Firma noastra va ureaza felicitari. La multi ani!” poate castiga simpatia si fidelitatea clientului si este o investitie necostisitoare.

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii




7.    Doresc angajati abilitati sa ii serveasca sau sa le rezolve problemele. Interactiunea cu personal nepregatit corespunzator strica imaginea firmei. Clientii se vor simti tratati cu lipsa de respect si de profesionalism.

8.    Prefera firmele cu cu un website user-friendly, cu o  locatie accesibila, usor de gasit, cu program de lucru avantajos, si de ce nu, locuri de parcare disponibile cand vin la sediu. Clientii sunt foarte impresionati cand viziteaza sedii primitoare si sunt intampinati de o persoana care sa le ofere ceasca de cafea.


Tags: clienticustomer servicefidelizare clientiinteractiune clienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cele mai importante nevoi si dorinte ale oricarui client
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum comunici cu clientii tai? Cum ii atragi?

30 Mar 2016
Ca sa reusesti aceste lucruri trebuie doar sa asculti cu atentie si sa inveti ... de la oamenii potriviti. Iata cateva sfaturi care te ajuta sa...

Nemultumiri din partea clientilor? Nu exagera si nu lua lucrurile personal

de Marinache Horia Cristian
31 Aug 2015
Atunci cand primesti plangeri in vazul tuturor, este usor sa cazi in plasa emotiilor si sa folosesti un limbaj agresiv. Mai rau este atunci cand...

82% din clienti se pierd din cauza atitudinii angajatilor. Ce ai de facut ca sa previi aceasta situatie?

de Silviu Marian Banila
19 Ian 2015
Stiai ca 82% din clientii tai se pierd din cauza performantelor slabe si a atitudinii urate a angajatilor? Ce faci ca sa previi aceasta situatie? Ca...

Castigarea unor clienti noi sau intarirea relatiei cu cei vechi?

de Silvia Bucsan
28 Nov 2014
A vinde mai multe produse catre clienti deja existenti... De ce o asemenea strategie? Studiile arata ca incercarea de a cuceri un client nou costa de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton