Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cele mai importante nevoi si dorinte ale oricarui client
Strategiile de marketing pe care antreprenorii sau managerii firmelor le adopta sunt menite sa castige clienti noi si sa ii pastreze pe cei deja existenti. Calitatea serviciilor si produselor oferite, promovarea continua si utilizarea tehnicilor de customer service sunt principalele chei catre succesul unei afaceri. Profiturile cresc, brand-ul se dezvolta si numarul clientilor se va mari. Este o inertie pe care multi antreprenori si-o doresc pentru firma lor, dar nu toti o vor castiga.
Cei mai buni dintre antreprenorii de pe piata se vor centra pe directii de actiune ce au in prim-plan eforturile de satisfacere a clientului. Un serviciu sau produs folositor si dorit isi face singur promovare. Pe acelasi model, un client multumit va va face afacerea cunoscuta si va aduce client direct la firma dvs. Cu alte cuvinte, investind in calitate si in client veti face profit si veti ramane pe piata concurentiala timp indelungat.Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Iata ce nevoi si dorinte au "stapanii" nostri:
1. Cel mai bun raport calitate-pret de pe piata.
2. Solutionarea eventualelor probleme in timp rapid.
3. Rapiditate in comercializarea si livrarea produselor. Clientilor nu le place sa astepte.
4. Confidentialitate.
5. Varietatea optiunilor pe care le punem la dispozitia lor: optiuni de oferte de servicii/produse, optiuni de livrare, optiuni de plata s.a.m.d.
6. Vor sa fie tratati cu respect si sa simta ca sunt importanti. Vor sa fie anuntati cu promtitudine cand exista noi oferte de servicii, cand apar modificari, cand o livrare poate intarzia si chiar de ziua lor. Un simplu “Firma noastra va ureaza felicitari. La multi ani!” poate castiga simpatia si fidelitatea clientului si este o investitie necostisitoare.
7. Doresc angajati abilitati sa ii serveasca sau sa le rezolve problemele. Interactiunea cu personal nepregatit corespunzator strica imaginea firmei. Clientii se vor simti tratati cu lipsa de respect si de profesionalism.
8. Prefera firmele cu cu un website user-friendly, cu o locatie accesibila, usor de gasit, cu program de lucru avantajos, si de ce nu, locuri de parcare disponibile cand vin la sediu. Clientii sunt foarte impresionati cand viziteaza sedii primitoare si sunt intampinati de o persoana care sa le ofere ceasca de cafea.
Articole conexe
Cum comunici cu clientii tai? Cum ii atragi?
Nemultumiri din partea clientilor? Nu exagera si nu lua lucrurile personal
de Marinache Horia Cristian82% din clienti se pierd din cauza atitudinii angajatilor. Ce ai de facut ca sa previi aceasta situatie?
de Silviu Marian BanilaCastigarea unor clienti noi sau intarirea relatiei cu cei vechi?
de Silvia BucsanAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit