Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa invingeti concurenta - tactici verificate si garantate partea a II-a

de Maria Nicutar 23 Mai. 2011 4642
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In prima parte a acestui articol am vorbit despre importanta calitatii produselor si serviciilor, prospectarii nisei in cadrul careia va situati, necesitatii inovatiei si despre nevoia de oferte variate la preturi accesibile.

Aflati in continuare ce alte strategii puteti folosi pentru a urca in fruntea competitiei:

7.    Bonusuri, promotii, concursuri, livrari gratuite. In cazul in care ati uitat, va reamintim noi: clientii ravnesc la orice avantaj material le-ati putea oferi. Va fidelizati clientii si atrageti o intreaga suita de alti consumatori datorita marketing-ului "din-gura-in-gura". Tineti minte: orice ati face, vorba se duce si daca sunt pareri pozitive, veti castiga un avans fata de competitorii dvs.

8.    Customer service impecabil. Tratati-va clientii cu respect si cu atentie, faceti-i sa se simta valorosi, rezolvati-le problemele, raspundeti-le la intrebari si la telefoane, felicitati-i de ziua aniversarii lor, trimiteti-le un cadou de Craciun si i-ati castigat de partea dvs. Vor ignora complet firmele competitoare.

9.    Creativitate. Pentru a lupta eficient impotriva concurentei trebuie sa apelati la creativitate, la spontaneitate si sa luati decizii rapid. Aveti o noua propunere de afaceri si puteti sa va mariti gama de produse, aveti ocazia sa va faceti reclama intr-o noua publicatie si orice alte oportunitati s-ar ivi trebuie sa actionati inaintea firmelor competitoare.

10.    Advertising, advertising si iar advertising. Investiti in serviciile unei firme specializate sau creati-va propriul departament de advertising si faceti-va vizibila afacerea. Castigati notorietate in randul posibililor clienti si dati valoare imaginii firmei. Clientii vechi va vor aprecia mai mult si vor deveni mai loiali.

11.    Apreciati-va angajatii. Personalul este foarte important pentru orice firma. Ii recrutati cu atentie pe cei mai buni dintre cei mai buni, le oferiti training de specializare si perfectionare, ii platiti corect si le oferiti un mediu de lucru placut, comfortabil si cu oportunitati adevarate.

Daca nu va tratati angajatii conform asteptarilor si nevoilor lor riscati sa ii pierdeti, sa nu va amortizati investiile pe care le-ati facut in pregatirea lor si sa va lasati competitorii sa profite de pe urma afacerii dvs.

Primele locuri de munca pe care le vor cauta vor fi cele din cadrul firmelor competitoare. Va pot divulga secretele afacerii, si de ce nu, pot lua cu ei clientii si furnizorii dvs. Cu alte cuvinte, investiti in personal si veti avea de castigat.

12.    Tratati-va competitorii cu respect.
Nu va vorbiti de rau concurenta si nu va atribuiti munca ce nu va apartine. Oferiti respect si este posibil sa primiti la randul dvs. acelasi tratament. Daca nu ii veti trata cu profesionalism, cu siguranta nu va vor trata nici ei.

Click aici pentru partea I.


Tags: concurentafidelizare clienticustomer service

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Problemele de concurenta, rezolvate inainte de savarsirea unei incalcari

de Florin Amariei
10 Iun 2020
O premiera importanta si de interes pentru companiile din Romania ar putea avea loc in curand, avand in vedere ca organismul executiv european...

Cine reprezinta concurenta ta?

de Andrioae Ruxandra
10 Iun 2014
Ca proprietar al unei afaceri, vei avea parte de multe provocari. Sunt clienti pe care trebuie sa-i atragi, facturi de platit, imbunatatiri de facut...

Crezi ca stii regulile in customer service? Afla esentialul!

de Adela Simonescu
24 Apr 2013
Una dintre cele mai mari provocari pentru antreprenori de pretutindeni este cea referitoare la satisfacerea nevoilor si dorintelor clientilor. Si de...

6 fraze magice in customer service!

de Adela Simonescu
27 Mar 2013
Eforturile de customer service raman unele dintre cele mai importante aspecte in care investim bani si timp si personal de calitate. Si eforturile de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]