Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Greseli de email marketing de amatori!

de
952 0 21 Iun. 2013
Management


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Greseli de email marketing de amatori!

Strategiile de email marketing pot functiona de minune daca sunt lasate pe mainile unor profesionisti. Desigur, acest lucru nu se intampla intotdeauna. Uneori ai de-a face cu amatori si descoperirea multor greseli devina inevitabila!

Iata doar cateva dintre cele mai comune greseli pe care le comit email marketerii la inceput de drum:

1. Nu isi gandesc mesajele indeajuns de mult.
Daca ar fi sa luam sa studiem cateva email-uri de vanzare, am descoperi ca sunt prost gandite. Nu stim cui vindem, care sunt beneficiile cheie oferite de produsele noastre, de ce ar cumpara ce avem noi de oferit, ce obiectii ar avea!

2. Nu isi aleg Subject Line-urile cu atentie. Daca lasam acest aspect pe ultima suta de metri, rezultatele pot fi extrem de proaste. Ideal este sa alegem un Subject Line astazi si sa il mai vedem, analizam si testam si maine, inainte de a trimite o companie catre clientii si potentialii nostri clienti! Ce azi ti se pare genial, maine poate parea total nepotrivit!

3. Nu gandesti mesajul decat pentru cei care accepta imagini. Exista si oameni care isi vad mesajele cu blocarea tuturor imaginilor. Asigura-te ca si asa se vede tot ce trebuie sa se vada ca sa poti sa vinzi!

4. Nu te pricepi la culori, asa ca atunci cand deschidem un newsletter, lucrurile par a fi desenate de un pusti de clasa a doua, cu o suta de carioci! Este bine sa pui putina culoare pe o pagina, dar atunci cand combini portocaliu cu rosu si verde si niste mov la final, lucrurile nu mai sunt la fel de interesante.

Este esential sa intelegem ca atunci cand cititorul nostru ne deschide newsletter-ul, trebuie sa descopere o imagine armonioasa, o "priveliste" odihnitoare, relaxanta. Nu il obositi cu prea multe imagini si cu un font pe care nimeni nu ar suporta sa il citeasca prea mult timp.

5. Il induci in eroare prin diverse tehnici. Nu iti induce clientii si potentialii clienti in eroare, chiar daca asa vei obtine o rata buna de deschidere a email-urilor tale. Spune-le foarte clar ce le oferi. Daca iti doresti sa pui un anumit subject line mai flamboaiant, incearca sa le oferi ce spui! Se poate sa fie posibil si atunci toata lumea are de castigat.

Mult succes si afaceri cat mai prospere!

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii





sursa foto: www.sxc.hu



Tags: email marketingstrategii email marketinggreseli de email marketingmarketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Greseli de email marketing de amatori!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Content Marketing: stiati ca va poate salva afacerea?

de Alexandra Popescu
29 Oct 2014
Platforma LinkedIn putem spune ca a avut un boom in ultimii ani in ceea ce priveste userii, dar si noile aplicatii care i-au ajutat cresterea....

Curs Marketing Direct cu Rentrop & Straton

de Victor Oancea
15 Nov 2011
Singurul curs de Marketing Direct din Romania este organizat de grupul de editura si consultanta in afaceri, Rentrop & Straton. Marketing-ul direct...

Sales Force Monitoring - Solutie de optimizare a eforturilor de vanzare pentru managerii de vanzari si marketing

de Victor Oancea
25 Oct 2011
In data de 24 octombrie, Tweencall a lansat serviciul Sales Force Monitoring, o solutie de optimizare a eforturilor de vanzare, conform unui...

S-a lansat raportul „Top 25 Indicatori de Performanta pentru Marketing in 2010”

de Matei Antonescu
15 Oct 2011
IndicatoridePerformanta.ro a lansat raportul „Top 25 Indicatori de Performanta pentru Marketing in 2010”, conform unui comunicat de presa....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: zel yatırımcılar Grup zel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton