Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Greseli de email marketing de amatori!

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Strategiile de email marketing pot functiona de minune daca sunt lasate pe mainile unor profesionisti. Desigur, acest lucru nu se intampla intotdeauna. Uneori ai de-a face cu amatori si descoperirea multor greseli devina inevitabila!

Iata doar cateva dintre cele mai comune greseli pe care le comit email marketerii la inceput de drum:

1. Nu isi gandesc mesajele indeajuns de mult.
Daca ar fi sa luam sa studiem cateva email-uri de vanzare, am descoperi ca sunt prost gandite. Nu stim cui vindem, care sunt beneficiile cheie oferite de produsele noastre, de ce ar cumpara ce avem noi de oferit, ce obiectii ar avea!

2. Nu isi aleg Subject Line-urile cu atentie. Daca lasam acest aspect pe ultima suta de metri, rezultatele pot fi extrem de proaste. Ideal este sa alegem un Subject Line astazi si sa il mai vedem, analizam si testam si maine, inainte de a trimite o companie catre clientii si potentialii nostri clienti! Ce azi ti se pare genial, maine poate parea total nepotrivit!

3. Nu gandesti mesajul decat pentru cei care accepta imagini. Exista si oameni care isi vad mesajele cu blocarea tuturor imaginilor. Asigura-te ca si asa se vede tot ce trebuie sa se vada ca sa poti sa vinzi!

4. Nu te pricepi la culori, asa ca atunci cand deschidem un newsletter, lucrurile par a fi desenate de un pusti de clasa a doua, cu o suta de carioci! Este bine sa pui putina culoare pe o pagina, dar atunci cand combini portocaliu cu rosu si verde si niste mov la final, lucrurile nu mai sunt la fel de interesante.

Este esential sa intelegem ca atunci cand cititorul nostru ne deschide newsletter-ul, trebuie sa descopere o imagine armonioasa, o "priveliste" odihnitoare, relaxanta. Nu il obositi cu prea multe imagini si cu un font pe care nimeni nu ar suporta sa il citeasca prea mult timp.

5. Il induci in eroare prin diverse tehnici. Nu iti induce clientii si potentialii clienti in eroare, chiar daca asa vei obtine o rata buna de deschidere a email-urilor tale. Spune-le foarte clar ce le oferi. Daca iti doresti sa pui un anumit subject line mai flamboaiant, incearca sa le oferi ce spui! Se poate sa fie posibil si atunci toata lumea are de castigat.

Mult succes si afaceri cat mai prospere!


sursa foto: www.sxc.hu



Tags: email marketingstrategii email marketinggreseli de email marketingmarketing

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]