Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Greseli de email marketing de amatori!
Strategiile de email marketing pot functiona de minune daca sunt lasate pe mainile unor profesionisti. Desigur, acest lucru nu se intampla intotdeauna. Uneori ai de-a face cu amatori si descoperirea multor greseli devina inevitabila!
Iata doar cateva dintre cele mai comune greseli pe care le comit email marketerii la inceput de drum:Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic Realizarea de sapun natural
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
1. Nu isi gandesc mesajele indeajuns de mult. Daca ar fi sa luam sa studiem cateva email-uri de vanzare, am descoperi ca sunt prost gandite. Nu stim cui vindem, care sunt beneficiile cheie oferite de produsele noastre, de ce ar cumpara ce avem noi de oferit, ce obiectii ar avea!
2. Nu isi aleg Subject Line-urile cu atentie. Daca lasam acest aspect pe ultima suta de metri, rezultatele pot fi extrem de proaste. Ideal este sa alegem un Subject Line astazi si sa il mai vedem, analizam si testam si maine, inainte de a trimite o companie catre clientii si potentialii nostri clienti! Ce azi ti se pare genial, maine poate parea total nepotrivit!
3. Nu gandesti mesajul decat pentru cei care accepta imagini. Exista si oameni care isi vad mesajele cu blocarea tuturor imaginilor. Asigura-te ca si asa se vede tot ce trebuie sa se vada ca sa poti sa vinzi!
4. Nu te pricepi la culori, asa ca atunci cand deschidem un newsletter, lucrurile par a fi desenate de un pusti de clasa a doua, cu o suta de carioci! Este bine sa pui putina culoare pe o pagina, dar atunci cand combini portocaliu cu rosu si verde si niste mov la final, lucrurile nu mai sunt la fel de interesante.
Este esential sa intelegem ca atunci cand cititorul nostru ne deschide newsletter-ul, trebuie sa descopere o imagine armonioasa, o "priveliste" odihnitoare, relaxanta. Nu il obositi cu prea multe imagini si cu un font pe care nimeni nu ar suporta sa il citeasca prea mult timp.
5. Il induci in eroare prin diverse tehnici. Nu iti induce clientii si potentialii clienti in eroare, chiar daca asa vei obtine o rata buna de deschidere a email-urilor tale. Spune-le foarte clar ce le oferi. Daca iti doresti sa pui un anumit subject line mai flamboaiant, incearca sa le oferi ce spui! Se poate sa fie posibil si atunci toata lumea are de castigat.
Mult succes si afaceri cat mai prospere!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Content Marketing: stiati ca va poate salva afacerea?
de Alexandra PopescuCurs Marketing Direct cu Rentrop & Straton
de Victor OanceaSales Force Monitoring - Solutie de optimizare a eforturilor de vanzare pentru managerii de vanzari si marketing
de Victor OanceaS-a lansat raportul „Top 25 Indicatori de Performanta pentru Marketing in 2010”
de Matei AntonescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit