Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Imaginea managerului perfect in ochii angajatilor
In prezent, managerii au devenit entitati multifunctionale. Ii dorim ca leaderi de exceptie, agenti motivatori si mentori pentru personal, facilitatori si lista nu se opreste aici. Angajatii isi doresc manageri care sa ii inteleaga, sa comunice cu ei in mod eficient si mai presus de toate, sa ii aprecieze.
Poate prea putin in ziua de astazi, managerii isi concentreaza atentia catre personal atunci cand doresc o imbunatatire in cifra profitului sau rentabilitatii unei afaceri, si nu pe oferta de servicii si produse, pe politica de pret sau pe strategiile de SEO.Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Cultivarea plantei cu 5 arome
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Haideti sa vedem ce asteapta angajatii de la dvs si cat de bine va indepliniti misiunea:
1. Trebuie sa le cunoasteti fisele posturilor, abilitatile si experienta in domeniu. Desfasurarea activitatii ca manager presupune o suita de subordonati afiliati in permanenta.
Faptul ca nu cunoasteti aspectele activitatii lor se rezuma la o imagine nefavorabila asupra propriei dvs persoane. Alocati timp si energie pentru a cunoaste elementele esentiale legate de munca celor pe care ii conduceti. In acest fel veti sti si cat de bine isi desfasoara activitatea si cui sa va adresati atunci cand doriti sa asignati o sarcina.
Angajatii se asteapta sa li se ceara sa indeplineasca sarcini realiste si in concordanta cu pregatirea lor si cu cerintele postului. Spre exemplu, chiar daca stiti ce activitati intreprinde o secretara, nu o incarcati cu sarcini de curierat sau de contabilitate inainte de a discuta cu ea acest lucru.
2. Trebuie sa le ascultati nevoile, nemultumirile si sugestiile. In momentul in care va desfasurati activitatea alaturi de o echipa trebuie sa faceti parte din ea in mod activ si sa acordati atentie fiecarui coechipier, oricat de putina importanta ar avea in cadrul ei.
3. Critica trebuie sa fie de natura constructiva si nu negativa. Nu veti reusi sa va castigati subordonatii daca nu stiti cum sa ii tratati atunci cand gresesc. Critica negativa nu va va aduce nici un plus si nu incurajeaza proactivitatea.
4. Lasati-le timp de pauza si oportunitatea de a interactiona cu ceilalti membrii ai echipei. Nu “stati cu biciul pe ei”! In schimb este benefic sa le comunicati de la inceput ce asteptari aveti din partea fiecaruia si sa le acordati independenta de a-si organiza activitatea cu reversul suportarii consecintelor aferente neindeplinirii sarcinilor asignate.
5. Apreciati-le munca si eforturile suplimentare. De multe ori, managerii nu vad importanta de a-si lauda subordonatii. Sentimentul ca sunt valorosi si apreciati ofera intregii echipe un nivel sporit de performanta si eficienta.
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.Articole conexe
Buget de casa noua: cum sa iti gestionezi eficient cheltuielile de instalare
de Idei de afaceri6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor
de Idei de afaceriCum sa economisesti bani pentru un avans la credit: 3 sfaturi utile
de Idei de afaceriCum sa-ti organizezi timpul eficient ca antreprenor
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit