Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Imaginea managerului perfect in ochii angajatilor

de Maria Nicutar 01 Iun. 2011 3399
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In prezent, managerii au devenit entitati multifunctionale. Ii dorim ca leaderi de exceptie, agenti motivatori si mentori pentru personal, facilitatori si lista nu se opreste aici. Angajatii isi doresc manageri care sa ii inteleaga, sa comunice cu ei in mod eficient si mai presus de toate, sa ii aprecieze.

Poate prea putin in ziua de astazi, managerii isi concentreaza atentia catre personal atunci cand doresc o imbunatatire in cifra profitului sau rentabilitatii unei afaceri, si nu pe oferta de servicii si produse, pe politica de pret sau pe strategiile de SEO.

Haideti sa vedem ce asteapta angajatii de la dvs si cat de bine va indepliniti misiunea:

1.    Trebuie sa le cunoasteti fisele posturilor, abilitatile si experienta in domeniu. Desfasurarea activitatii ca manager presupune o suita de subordonati afiliati in permanenta.

Faptul ca nu cunoasteti aspectele activitatii lor se rezuma la o imagine nefavorabila asupra propriei dvs persoane. Alocati timp si energie pentru a cunoaste elementele esentiale legate de munca celor pe care ii conduceti. In acest fel veti sti si cat de bine isi desfasoara activitatea si cui sa va adresati atunci cand doriti sa asignati o sarcina.

Angajatii se asteapta sa li se ceara sa indeplineasca sarcini realiste si in concordanta cu pregatirea lor si cu cerintele postului.  Spre exemplu, chiar daca stiti ce activitati intreprinde o secretara, nu o incarcati cu sarcini de curierat sau de contabilitate inainte de a discuta cu ea acest lucru.

2.    Trebuie sa le ascultati nevoile, nemultumirile si sugestiile. In momentul in care va desfasurati activitatea alaturi de o echipa trebuie sa faceti parte din ea in mod activ si sa acordati atentie fiecarui coechipier, oricat de putina importanta ar avea in cadrul ei.

3.    Critica trebuie sa fie de natura constructiva si nu negativa. Nu veti reusi sa va castigati subordonatii daca nu stiti cum sa ii tratati atunci cand gresesc. Critica negativa nu va va aduce nici un plus si nu incurajeaza proactivitatea.

4.    Lasati-le timp de pauza si oportunitatea de a interactiona cu ceilalti membrii ai echipei. Nu “stati cu biciul pe ei”! In schimb este benefic sa le comunicati de la inceput ce asteptari aveti din partea fiecaruia si sa le acordati independenta de a-si organiza activitatea cu reversul suportarii consecintelor aferente neindeplinirii sarcinilor asignate.

5.    Apreciati-le munca si eforturile suplimentare. De multe ori, managerii nu vad importanta de a-si lauda subordonatii. Sentimentul ca sunt valorosi si apreciati ofera intregii echipe un nivel sporit de performanta si eficienta.





Tags: managerafaceresubordonati

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor

de Idei de afaceri
20 Feb 2024
Esti in cautare de noi modalitati de a stimula fericirea si productivitatea angajatilor tai? Pe masura ce organizatiile de toate marimile recunosc...

Cum sa economisesti bani pentru un avans la credit: 3 sfaturi utile

de Idei de afaceri
29 Ian 2024
Achizitia unei locuinte presupune o investitie generoasa si, uneori, veniturile personale nu sunt indeajuns pentru a sustine integral costurile...

Cum sa-ti organizezi timpul eficient ca antreprenor

de Idei de afaceri
22 Dec 2023
In universul antreprenorial si nu numai, fiecare clipa conteaza, iar modul in care iti organizezi timpul poate fi esential pentru traseul afacerii...

De ce un apartament tip studio este o alegere populara pentru tineri?

de Idei de afaceri
20 Nov 2023
Se pare ca lumea imobiliara se indreapta catre apartamentele tip studio, iar tinerii par sa imbratiseze aceasta schimbare cu bratele deschise. De ce?...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]