Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Managementul schimbarii pe intelesul consumatorilor nostri

de
1367 1 01 Nov. 2011
Management


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Schimbarea este de foarte multe ori mai mult decat necesara unei companii, firme samd. Incercam sa ne imbunatatim serviciile, produsele, imaginea samd si recurgem la schimbare. Cu toate acestea clientii au de multe ori de suferit de pe urma schimbarilor implementate in mod defectuos.

De cele mai multe ori, problemele de aceasta natura se nasc din cauza faptului ca nu suntem constienti de necesitatea comunicarii procesului de schimbare, a necesitarii ei si a beneficiilor care ajung in ograda consumatorilor.

Cu alte cuvinte nu stim ca trebuie sa raspundem la trei intrebari cheie, raspunsuri care ar solutiona multiple probleme, confuzii si ar proiecta un climat profund de acceptare si absorbtie:
1. De ce avem nevoie de schimbare?
2. Ce aveti voi, consumatorii, de castigat de pe urma acestei schimbari?
3. Cum vor fi afectate aspectele afacerilor noastre in urma acestei schimbari? Ce modificari clare se vor produce, in ce maniera si cum va vor afecta ele viata ca si consumator al companiei noastre?


Aceste trei intrebari trebuie solutionate si gandite profund inainte oricarui proces de implementare a schimbarii. Consumatorii trebuie tinuti la curent cu orice modificare si trebuie sa experimenteze cea mai buna stare in absorbtia schimbarilor produse.

De foarte multe ori, o alta problema isi face aparitia odata cu schimbarile produse la nivel de organizatie, companie, firma. Se intampla sa implementam schimbarea si sa nu o managerizam in mod corect. Exista, prea des si din pacate, o proasta sincronizare intre departamentele companiei care trece prin schimbare.

Exista o lipsa de comunicare intre angajati din aceeasi linie, intre management si subordonati, intre conducere si angajatii cheie, cei care trebuie sa faciliteze intregul mers in timpul unei schimbari.

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii





Rezultatul final este cel al proiectarii unei stari de confuzie, de lipsa a aderentei catre schimbare in sine, de experienta defectuosa livrata consumatorilor. Afacerile pot avea mult de suferit, cand managementul schimbarii nu este gandit in prealabil in mod corect.


Tags: managementul schimbariiafacerischimbareschimbari afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Managementul schimbarii pe intelesul consumatorilor nostri
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Scapa acum de scuza 'Nu am timp'! Afla in doar cateva ore cum sa ai dublu succes in cariera si in viata

de Idei De Afaceri
18 Iul 2017
Ceea ce vei citi in continuare nu este despre sedinte, tone de e-mail-uri, sarcini si telefoane pe care le amani. Desi are legatura cu ele. Are...

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Motivul pentru care romanii se tem sa inceapa o afacere

de Idei De Afaceri
25 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu numit "Barometrul antreprenoriatului romanesc", care masoara perceptiile oamenilor de afaceri romani in privinta a...

Oamenii de afaceri, increzatori in evolutia economiei in urmatoarele 12 luni

de Idei De Afaceri
18 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu care analizeaza perceptia directorilor din companiile care activeaza in Romania in privinta perspectivelor mediului...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii1 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
Liviu Mocanu 2011-11-03 01:00:41
Castiga bani din reforma sanatatii- http://liviumocanu.blogspot.com Afacerea Ta BIO - http://1-bio.blogspot.com

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton