Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Managementul schimbarii pe intelesul consumatorilor nostri

de
1408 1 01 Nov. 2011
Management


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Schimbarea este de foarte multe ori mai mult decat necesara unei companii, firme samd. Incercam sa ne imbunatatim serviciile, produsele, imaginea samd si recurgem la schimbare. Cu toate acestea clientii au de multe ori de suferit de pe urma schimbarilor implementate in mod defectuos.

De cele mai multe ori, problemele de aceasta natura se nasc din cauza faptului ca nu suntem constienti de necesitatea comunicarii procesului de schimbare, a necesitarii ei si a beneficiilor care ajung in ograda consumatorilor.

Cu alte cuvinte nu stim ca trebuie sa raspundem la trei intrebari cheie, raspunsuri care ar solutiona multiple probleme, confuzii si ar proiecta un climat profund de acceptare si absorbtie:
1. De ce avem nevoie de schimbare?
2. Ce aveti voi, consumatorii, de castigat de pe urma acestei schimbari?
3. Cum vor fi afectate aspectele afacerilor noastre in urma acestei schimbari? Ce modificari clare se vor produce, in ce maniera si cum va vor afecta ele viata ca si consumator al companiei noastre?


Aceste trei intrebari trebuie solutionate si gandite profund inainte oricarui proces de implementare a schimbarii. Consumatorii trebuie tinuti la curent cu orice modificare si trebuie sa experimenteze cea mai buna stare in absorbtia schimbarilor produse.

De foarte multe ori, o alta problema isi face aparitia odata cu schimbarile produse la nivel de organizatie, companie, firma. Se intampla sa implementam schimbarea si sa nu o managerizam in mod corect. Exista, prea des si din pacate, o proasta sincronizare intre departamentele companiei care trece prin schimbare.

Exista o lipsa de comunicare intre angajati din aceeasi linie, intre management si subordonati, intre conducere si angajatii cheie, cei care trebuie sa faciliteze intregul mers in timpul unei schimbari.

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii





Rezultatul final este cel al proiectarii unei stari de confuzie, de lipsa a aderentei catre schimbare in sine, de experienta defectuosa livrata consumatorilor. Afacerile pot avea mult de suferit, cand managementul schimbarii nu este gandit in prealabil in mod corect.


Tags: managementul schimbariiafacerischimbareschimbari afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Managementul schimbarii pe intelesul consumatorilor nostri
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Studiu Consiliul IMM-urilor: 97.5% dintre firme nu sustin plata defalcata a TVA

de Idei De Afaceri
26 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Scapa acum de scuza 'Nu am timp'! Afla in doar cateva ore cum sa ai dublu succes in cariera si in viata

de Idei De Afaceri
18 Iul 2017
Ceea ce vei citi in continuare nu este despre sedinte, tone de e-mail-uri, sarcini si telefoane pe care le amani. Desi are legatura cu ele. Are...

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Motivul pentru care romanii se tem sa inceapa o afacere

de Idei De Afaceri
25 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu numit "Barometrul antreprenoriatului romanesc", care masoara perceptiile oamenilor de afaceri romani in privinta a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii1 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
Liviu Mocanu 2011-11-03 01:00:41
Castiga bani din reforma sanatatii- http://liviumocanu.blogspot.com Afacerea Ta BIO - http://1-bio.blogspot.com

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton