Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Managementul schimbarii pe intelesul consumatorilor nostri

de Maria Nicutar 01 Nov. 2011 2818
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Schimbarea este de foarte multe ori mai mult decat necesara unei companii, firme samd. Incercam sa ne imbunatatim serviciile, produsele, imaginea samd si recurgem la schimbare. Cu toate acestea clientii au de multe ori de suferit de pe urma schimbarilor implementate in mod defectuos.

De cele mai multe ori, problemele de aceasta natura se nasc din cauza faptului ca nu suntem constienti de necesitatea comunicarii procesului de schimbare, a necesitarii ei si a beneficiilor care ajung in ograda consumatorilor.

Cu alte cuvinte nu stim ca trebuie sa raspundem la trei intrebari cheie, raspunsuri care ar solutiona multiple probleme, confuzii si ar proiecta un climat profund de acceptare si absorbtie:
1. De ce avem nevoie de schimbare?
2. Ce aveti voi, consumatorii, de castigat de pe urma acestei schimbari?
3. Cum vor fi afectate aspectele afacerilor noastre in urma acestei schimbari? Ce modificari clare se vor produce, in ce maniera si cum va vor afecta ele viata ca si consumator al companiei noastre?


Aceste trei intrebari trebuie solutionate si gandite profund inainte oricarui proces de implementare a schimbarii. Consumatorii trebuie tinuti la curent cu orice modificare si trebuie sa experimenteze cea mai buna stare in absorbtia schimbarilor produse.

De foarte multe ori, o alta problema isi face aparitia odata cu schimbarile produse la nivel de organizatie, companie, firma. Se intampla sa implementam schimbarea si sa nu o managerizam in mod corect. Exista, prea des si din pacate, o proasta sincronizare intre departamentele companiei care trece prin schimbare.

Exista o lipsa de comunicare intre angajati din aceeasi linie, intre management si subordonati, intre conducere si angajatii cheie, cei care trebuie sa faciliteze intregul mers in timpul unei schimbari.

Rezultatul final este cel al proiectarii unei stari de confuzie, de lipsa a aderentei catre schimbare in sine, de experienta defectuosa livrata consumatorilor. Afacerile pot avea mult de suferit, cand managementul schimbarii nu este gandit in prealabil in mod corect.


Tags: managementul schimbariiafacerischimbareschimbari afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Buget de casa noua: cum sa iti gestionezi eficient cheltuielile de instalare

de Idei de afaceri
19 Apr 2024
Ai facut ceva economii, te-ai sfatuit cu banca si, in sfarsit, te muti in casa noua. Prima ta locuinta este un vis implinit. Insa, mutarea intr-o...

6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor

de Idei de afaceri
20 Feb 2024
Esti in cautare de noi modalitati de a stimula fericirea si productivitatea angajatilor tai? Pe masura ce organizatiile de toate marimile recunosc...

Cum sa economisesti bani pentru un avans la credit: 3 sfaturi utile

de Idei de afaceri
29 Ian 2024
Achizitia unei locuinte presupune o investitie generoasa si, uneori, veniturile personale nu sunt indeajuns pentru a sustine integral costurile...

Cum sa-ti organizezi timpul eficient ca antreprenor

de Idei de afaceri
22 Dec 2023
In universul antreprenorial si nu numai, fiecare clipa conteaza, iar modul in care iti organizezi timpul poate fi esential pentru traseul afacerii...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]