Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Managementul schimbarii pe intelesul consumatorilor nostri
Schimbarea este de foarte multe ori mai mult decat necesara unei companii, firme samd. Incercam sa ne imbunatatim serviciile, produsele, imaginea samd si recurgem la schimbare. Cu toate acestea clientii au de multe ori de suferit de pe urma schimbarilor implementate in mod defectuos.
De cele mai multe ori, problemele de aceasta natura se nasc din cauza faptului ca nu suntem constienti de necesitatea comunicarii procesului de schimbare, a necesitarii ei si a beneficiilor care ajung in ograda consumatorilor.Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Propriul meu plan de afaceri
Cu alte cuvinte nu stim ca trebuie sa raspundem la trei intrebari cheie, raspunsuri care ar solutiona multiple probleme, confuzii si ar proiecta un climat profund de acceptare si absorbtie:
1. De ce avem nevoie de schimbare?
2. Ce aveti voi, consumatorii, de castigat de pe urma acestei schimbari?
3. Cum vor fi afectate aspectele afacerilor noastre in urma acestei schimbari? Ce modificari clare se vor produce, in ce maniera si cum va vor afecta ele viata ca si consumator al companiei noastre?
Aceste trei intrebari trebuie solutionate si gandite profund inainte oricarui proces de implementare a schimbarii. Consumatorii trebuie tinuti la curent cu orice modificare si trebuie sa experimenteze cea mai buna stare in absorbtia schimbarilor produse.
De foarte multe ori, o alta problema isi face aparitia odata cu schimbarile produse la nivel de organizatie, companie, firma. Se intampla sa implementam schimbarea si sa nu o managerizam in mod corect. Exista, prea des si din pacate, o proasta sincronizare intre departamentele companiei care trece prin schimbare.
Exista o lipsa de comunicare intre angajati din aceeasi linie, intre management si subordonati, intre conducere si angajatii cheie, cei care trebuie sa faciliteze intregul mers in timpul unei schimbari.
Rezultatul final este cel al proiectarii unei stari de confuzie, de lipsa a aderentei catre schimbare in sine, de experienta defectuosa livrata consumatorilor. Afacerile pot avea mult de suferit, cand managementul schimbarii nu este gandit in prealabil in mod corect.
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Articole conexe
Buget de casa noua: cum sa iti gestionezi eficient cheltuielile de instalare
de Idei de afaceri6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor
de Idei de afaceriCum sa economisesti bani pentru un avans la credit: 3 sfaturi utile
de Idei de afaceriCum sa-ti organizezi timpul eficient ca antreprenor
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit