Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Sfaturi eficiente pentru un management corect al timpului

de
1746 0 20 Oct. 2011
Management


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Timpul ne costa multi bani, mai multi decat am crede ca este posibil. Terminam o zi de munca si realizam ca nu ne-am valorificat timpul pe atat de bine pe cat ne-am fi dorit. Care sunt cele mai mari surse de pierdere a timpului? Cum ne putem valorifica mai eficient timpul pe care il avem la dispozitie in favoarea afacerilor noastre? Iata cateva sfaturi eficiente pentru un management corect al timpului:

1. Identificati cei mai mari „mancatori de timp”. Multi antreprenori si profesionisti acuza listele de e-mail-uri ca fiind unele dintre cele mai importante surse de pierdere a timpului. Multi ajung sa isi consulte casutele de e-mail chiar si de 20 de ori in cadrul unei zile de lucru si timp pretios se pierde cu aceasta activitate.

Puteti sa va valorificati mai eficient timpul daca va rezumati la 2 sau 3 consultari a adreselor de e-mail si prin separarea celei pe care o utilizati in scop profesional de cea pe care o utilizati in scop personal.

2. Utilizati organizatoare de timp. Aveti la dispozitie o suma impresionanta de agende digitale care va ajuta sa efectuati liste pe baza prioritatilor, urgentelor, termenelor limita si astfel, veti putea sa va organizati activitatea profesionala in mod eficient.

3. Ocupati-va de o singura sarcina pe rand. Nu va aglomerati cu mai multe sarcini in acelasi timp, preluate in paralel. Eliberati-va de sarcini in ordinea prioritatii lor si treceti la un alt capitol, inregistrandu-va in mod real progresele.

4. Evitati sa va lasati atras in alte activitati decat cele care va preocupa in mod strict in interes profesional. Tentatia este mare atunci cand internetul ne ofera toate mijloacele de a ajunge pe paginile retelelor de socializare, in adresele de messenger samd.

Rezumati-va la activitatile care se impun in materie de prioritate si pastrati restul activitatilor pentru timpul liber.

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii





5. Rutina nu este intotdeauna un element placut, insa de multe ori devine necesara. Rutina va ajuta sa va miscati mai rapid, mai clar si sa eliminati sarcinile fara a va pierde concentrarea.


Tags: managementul timpuluirutina afaceriafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Sfaturi eficiente pentru un management corect al timpului
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Oamenii de afaceri, increzatori in evolutia economiei in urmatoarele 12 luni

de Idei De Afaceri
18 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu care analizeaza perceptia directorilor din companiile care activeaza in Romania in privinta perspectivelor mediului...

Ce spun directorii generali despre comunicare si afaceri publice

de Idei De Afaceri
28 Sep 2016
Conform studiului "Cum comunica strategic companiile din Romania" realizat de McGuireWoods Consulting si Sfera Business, 6 din 10 companii spun ca au...

Managerii mizeaza pe cresterea afacerilor in urmatoarele 3 luni

de Alina Constantinescu
07 Sep 2016
Potrivit unui comunicat de presa al Institutului National de Statistica (INS), managerii se asteapta in urmatoarele trei luni la o crestere a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton