Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sfaturi eficiente pentru un management corect al timpului

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Timpul ne costa multi bani, mai multi decat am crede ca este posibil. Terminam o zi de munca si realizam ca nu ne-am valorificat timpul pe atat de bine pe cat ne-am fi dorit. Care sunt cele mai mari surse de pierdere a timpului? Cum ne putem valorifica mai eficient timpul pe care il avem la dispozitie in favoarea afacerilor noastre? Iata cateva sfaturi eficiente pentru un management corect al timpului:

1. Identificati cei mai mari „mancatori de timp”. Multi antreprenori si profesionisti acuza listele de e-mail-uri ca fiind unele dintre cele mai importante surse de pierdere a timpului. Multi ajung sa isi consulte casutele de e-mail chiar si de 20 de ori in cadrul unei zile de lucru si timp pretios se pierde cu aceasta activitate.

Puteti sa va valorificati mai eficient timpul daca va rezumati la 2 sau 3 consultari a adreselor de e-mail si prin separarea celei pe care o utilizati in scop profesional de cea pe care o utilizati in scop personal.

2. Utilizati organizatoare de timp. Aveti la dispozitie o suma impresionanta de agende digitale care va ajuta sa efectuati liste pe baza prioritatilor, urgentelor, termenelor limita si astfel, veti putea sa va organizati activitatea profesionala in mod eficient.

3. Ocupati-va de o singura sarcina pe rand. Nu va aglomerati cu mai multe sarcini in acelasi timp, preluate in paralel. Eliberati-va de sarcini in ordinea prioritatii lor si treceti la un alt capitol, inregistrandu-va in mod real progresele.

4. Evitati sa va lasati atras in alte activitati decat cele care va preocupa in mod strict in interes profesional. Tentatia este mare atunci cand internetul ne ofera toate mijloacele de a ajunge pe paginile retelelor de socializare, in adresele de messenger samd.

Rezumati-va la activitatile care se impun in materie de prioritate si pastrati restul activitatilor pentru timpul liber.

5. Rutina nu este intotdeauna un element placut, insa de multe ori devine necesara. Rutina va ajuta sa va miscati mai rapid, mai clar si sa eliminati sarcinile fara a va pierde concentrarea.


Tags: managementul timpuluirutina afaceriafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]