Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Sfaturi eficiente pentru un management corect al timpului
Timpul ne costa multi bani, mai multi decat am crede ca este posibil. Terminam o zi de munca si realizam ca nu ne-am valorificat timpul pe atat de bine pe cat ne-am fi dorit. Care sunt cele mai mari surse de pierdere a timpului? Cum ne putem valorifica mai eficient timpul pe care il avem la dispozitie in favoarea afacerilor noastre? Iata cateva sfaturi eficiente pentru un management corect al timpului:
1. Identificati cei mai mari „mancatori de timp”. Multi antreprenori si profesionisti acuza listele de e-mail-uri ca fiind unele dintre cele mai importante surse de pierdere a timpului. Multi ajung sa isi consulte casutele de e-mail chiar si de 20 de ori in cadrul unei zile de lucru si timp pretios se pierde cu aceasta activitate.Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Propriul meu plan de afaceri
Puteti sa va valorificati mai eficient timpul daca va rezumati la 2 sau 3 consultari a adreselor de e-mail si prin separarea celei pe care o utilizati in scop profesional de cea pe care o utilizati in scop personal.
2. Utilizati organizatoare de timp. Aveti la dispozitie o suma impresionanta de agende digitale care va ajuta sa efectuati liste pe baza prioritatilor, urgentelor, termenelor limita si astfel, veti putea sa va organizati activitatea profesionala in mod eficient.
3. Ocupati-va de o singura sarcina pe rand. Nu va aglomerati cu mai multe sarcini in acelasi timp, preluate in paralel. Eliberati-va de sarcini in ordinea prioritatii lor si treceti la un alt capitol, inregistrandu-va in mod real progresele.
4. Evitati sa va lasati atras in alte activitati decat cele care va preocupa in mod strict in interes profesional. Tentatia este mare atunci cand internetul ne ofera toate mijloacele de a ajunge pe paginile retelelor de socializare, in adresele de messenger samd.
Rezumati-va la activitatile care se impun in materie de prioritate si pastrati restul activitatilor pentru timpul liber.
5. Rutina nu este intotdeauna un element placut, insa de multe ori devine necesara. Rutina va ajuta sa va miscati mai rapid, mai clar si sa eliminati sarcinile fara a va pierde concentrarea.
Articole conexe
Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriSfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca
de Idei de afaceriDocumentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!
de Idei de afaceriCifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit