Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Top 7 greseli comise in interactiunea cu un client

de
2884 0 18 Mai. 2011
Management


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

3.75
din 4 voturi
RATING UTILIZATORI

Greselile comise cel mai des in interactiunea cu clientii. Cum ii tratam si de ce este atat de important sa asiguram satisfactia fiecaruia.

Clientul este centrul oricarei afaceri, intrucat ne raportam la dorintele si nevoile sale in luarea deciziilor, schimbam politica de pret cand nu mai este satisfacut, iar neglijenta cu care interactionam cu el ne costa bani grei. Fiecare client atrage altii daca asiguram o calitate sporita a serviciilor si produselor oferite. Aceasta este regula de aur in orice afacere. Un serviciu nefolositor nu se va vinde, necontand eforturile depuse cu promovarea sa. Abordati o politica orientata catre calitate si onestitate.

O a doua regula de baza pentru mentinerea unei clientele fidele este atentia pe care le-o acordam, respectul cu care ii tratam si promptitudinea cu care le raspundem la nevoi, dorinte si intrebari. Pastrarea legaturii cu acestia ne sporesc sansele de a le castiga loialitatea si le imprima sentimentul ca sunt valorosi pentru firma.

Iata cateva greseli care indeparteaza clientii de firma:

1.    Lipsa de informare asupra nevoilor si dorintelor clientului.  Acesta trebuie privit ca o entitate complexa, in permanenta schimbare si cautare de inovatie, imbunatatiri si diversificare. Stagnarea indelungata pe un numar limitat de servicii aduce cu sine pierderea clientilor.

2.    Antreprenorii si managerii nu isi fac timp sa discute cu cei care le utilizeaza serviciile sau produsele. Comunicarea regulata si feedback-ul primit sunt componente  importante care stau la baza inovatiei si schimbarilor benefice. Criticile clientilor, sugestiile si recomandarile trebuie acceptate si tratate cu obiectivitate.

3.    Interactiunea clientilor cu angajati nepregatiti
, care nu cunosc indeajuns serviciile pe care le promoveaza distruge imaginea firmei si indeparteaza clientii. Pastrati personalul pregatit pentru posturile detinute, asigurati-va ca sunt in pas cu schimbarile din cadrul firmei si poseda abilitati de customer service.

4.    O politica de pret care nu a fost stabilita in mod corect si se afla in neconcordanta cu nivelul pietei sau care nu reflecta calitatea adevarata a serviciilor/produselor  oferite va inlatura clientii.

5.    Clientii nu sunt serviti cu promptitudine. Fie ca vorbim de intarzierea livrarii produselor sau a oferirii de raspuns  la intrebari si solicitari, clientii nu vor fi multumiti si se vor simti tratati cu lipsa de respect si de profesionalism.

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii




6.    Promovarea serviciilor unei firme prin intermediul unui website care nu este user-friendly nu va atrage clientala
. Website-ul trebuie sa fie usor de accesat, de utilizat, sa dea informatii cat mai complete si clare si de ce nu, cu un design atragator.

7.    Adoptarea unei atitudini prea familiare
sau prea intrusive nu va va ajuta sa castigati sau sa va pastrati clientii. Pastrati un limbaj profesional in interactiunea cu acestia si nu ii bombardati cu telefoane sau e-mail-uri. Informati-i in mod regulat asupra schimbarilor serviciilor pe care le oferiti si pe care le folosesc, promotiilor existente, discounturilor de care pot beneficia.


Tags: interactiune clientcustomer serviceclienti fidelifidelizare clienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Top 7 greseli comise in interactiunea cu un client
Rating:
Nota: 3.75 din 4 voturi

Articole conexe

Crezi ca stii regulile in customer service? Afla esentialul!

de Adela Simonescu
24 Apr 2013
Una dintre cele mai mari provocari pentru antreprenori de pretutindeni este cea referitoare la satisfacerea nevoilor si dorintelor clientilor. Si de...

6 fraze magice in customer service!

de Adela Simonescu
27 Mar 2013
Eforturile de customer service raman unele dintre cele mai importante aspecte in care investim bani si timp si personal de calitate. Si eforturile de...

3 secrete majore in customer service

de Maria Nicutar
06 Dec 2011
Customer service-ul este instrumentul pe care ne laudam ca il folosim in fiecare zi. Nu este total adevarat si este total neadevarat pentru anumite...

Customer service in cuvintele potrivite

de Maria Nicutar
18 Mai 2011
Noile tendinte din sfera antreprenoriala si economica in general arata un interes din ce in ce mai mare pentru o interactiune perfecta cu clientul....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton