Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Promovarea vanzarilor - o metoda publicitara destul de simpla si la indemana

de
823 0 12 Nov. 2014
Marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Promovarea vanzarilor este o metoda publicitara destul de simpla si la indemana, dar nu va lasati dusi de aceasta impresie. Pentru ca investitia sa fie eficienta si eforturile dumneavoastra sa se justifice trebuie sa programati din timp toate actiunile promotionale.

In primul rand se stabilesc obiectivele care trebuie atinse: volumul vanzarilor care trebuie atins, numarul de clienti noi de castigat, fidelizarea unor clienti ocazionali, patrunderea in anumite spatii de desfacere, contracte cu noi distribuitori si altele. In functie de fiecare obiectiv se stabileste si marimea stimulului necesar pentru ca acesta sa fie atins.

Durata optima calculata pentru campaniile de promovare a vanzarilor este de trei saptamani pe trimestru: nu trebuie sa plictisiti lumea, nu trebuie sa exagerati pentru ca avantajele oferite sa nu intre in obisnuinta consumatorilor, dar nici nu este bine sa faceti pauze prea mari pentru ca oamenii sa nu va uite.

Bugetul este un element esential pentru orice program de promovare a vanzarilor si poate fi stabilit in doua feluri: in functie de ceea ce aveti de gand sa intreprindeti, in functie de posibilitatile efective si de cat sunteti dispusi sa cheltuiti in acest scop. Costurile implicate de un program de promovare a vanzarilor sunt pe de-o parte administrative si se refera la tiparituri, la expeditia prin posta, la personal angajat, iar pe de alta parte costuri de stimulare reprezentate de cadouri, reduceri si rascumparari.

Promovarea vanzarilor este o metoda verificata de mare succes, totul este sa respectati anumite reguli in lansarea unei campanii. In primul rand fiti imaginativi si incercati ca prin tot ce oferiti sa depasiti concurenta si sa atrageti atentia. Pentru ca o oferta promotionala sa aiba efect ea trebuie sa fie adusa la cunostinta potentialilor clienti, asa ca nu neglijati anunturile in ziare sau la radio, televiziunea si panourile fiind cam scumpe si cu nimic mai eficiente. Interesati-va unde puteti tipari cupoane si unde puteti produce materiale promotionale ieftin cu o calitate multumitoare.

Succesul acestei metode publicitare a dat nastere unor forme de comercializare inedite

Este vorba despre magazinele cu pret redus – care au existat candva si in Rominia – si magazinele cu pret unic. Produsele comercializate nu sunt nici second-hand, nici defecte, pot fi insa demodate sau cu succes redus la public si atunci se incearca promovarea lor prin aceasta metoda.

Monoprix-urile (magazinele cu pret unic) vand o gama intreaga de produse la acelasi pret – pe usa magazinului este trecuta o suma si indiferent ca iei o bluza, o pereche de pantaloni sau o palarie, pretul este cel afisat la intrare.

In orasul Reims din nordul Frantei o zi pe saptamana este dedicata reducerilor – toate magazinele afiseaza preturi promotionale pe care le trec cu rosu pe etichetele produselor si consumatorii se imbulzesc la cumparaturi. Strazile sunt pline de vanzatori ambulanti cu suveniruri care atrag si turistii spre centrul comercial al orasului si sporesc vanzarile magazinelor. Orice mic element poate ajuta la promovarea vanzarilor chiar si comerciantii stradali pe care v-ati obisnuit sa-i alungati... ca sa nu va strice vadul.

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii




Publicul devine incet-incet imun la strigatele publicitare din jur, este tot mai grabit, mai stresat, dat si mai preocupat de produsele sau serviciile pe care le cumpara cu banii castigati cu greu. In acest context le faceti oamenilor un bine daca le descretiti fruntea cu o mascota vesela sau daca le propuneti un joc care sa-i preocupe, sa le mute gandul de la grijile zilnice fara sa ii coste nimic.


Tags: marketingpromovarepromovare vanzarivanzari

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Promovarea vanzarilor - o metoda publicitara destul de simpla si la indemana
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Idei De Afaceri
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

5 atuuri oferite de promovarea afacerilor in social media

de Cosmin Enescu
31 Mai 2016
Specialistii in mediul on-line sustin ca social media are cateva caracteristici de baza, si mai multe beneficii pentru promovarea afacerilor, demne...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton