Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Sase sfaturi utile in mobile marketing pentru a atrage clienti

de
1420 0 15 Mai. 2012
Marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Oamenii isi iubesc smartphone-urile. Indiferent ca te plimbi pe strada sau intr-un mall, iti petreci timpul la cafenea sau la aeroport, jumatatea persoanelor din jurul tau stau cu ochii in telefoane.

Un procent de 83% din adultii americani detin un telefon mobil si 42% din ei au Blackberry, iPhone sau un smartphone similar, potrivit unui recent studiu al Pew Internet Project. Studiul a mai aratat ca 87% din utilizatorii smartphone-urilor acceseaza internetul sau isi verifica email-ul pe telefon. Doua treimi din posesorii smartphone-urilor procedeaza astfel zilnic. Tot mai mult, asa cum conexiunea de acasa ramane mereu pornita, tot asa si conexiunea mobila pare a fi mereu prezenta.

Consumatorii din ziua de azi doresc informatii de afaceri livrate concis si disponibile pentru a fi citite pe fuga. Multumita exploziei dispozitivelor cu internet inclus, tu si clientii tai puteti comunica din mers. Mai jos sunt sase modalitati usoare de a face marketing, incurajand interactiunea clientilor direct de pe telefonul tau mobil.

1.    Fa-ti email-urile trimise de pe telefon mai prietenoase

Cu toate ca trimiterea unui email marketing ce poate fi citit pe dispozitivele mobile obisnuia sa fie optional pentru o afacere, acum a devenit esential. Ai grija ca subiectul mesajului sa fie scurt si pozitioneaza sus in cadrul mesajului numele marcii tale, oferta si numarul de telefon.

Pastreaza designul email-urilor tale simplu, axeaza-te pe text si nu uita sa oferi link-ul catre site-ul companiei tale sau a paginii de Facebook pentru ca cititorul sa se informeze mai bine.

2.    Ofera-le clientilor ceea ce isi doresc

Un procent de 40% din posesorii americani de smartphone compara preturile pe telefonul mobil in timp ce fac cumparaturile intr-un magazin, potrivit HubSpot, o firma de marketing din Cambridge.

Daca nu-ti imbunatatesti site-ul pentru utilizatorii de mobil, s-ar putea sa pierzi oportunitati de vanzare. Cea mai cautata informatie (programul companiei, locatiile si directiile) precum si cele mai importante aspecte ar trebui pozitionate central pentru a fi cat mai usor gasite de clienti. Daca acestia nu gasesc informatiile de care au nevoie pentru a lua decizia de a cumpara, poate ca vor accesa site-ul, dar apoi vor incheia afacerea in alta parte.

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii




3.    Invita lista celor inscrisi prin mesaje text si coduri Quick-Response

Clientii care trec pragul magazinului tau probabil ca au cu ei telefoanele mobile. Creeaza-ti lista de contacte invitand clientii sa trimita un mesaj text (daca furnizorul tau de servicii mobile ofera aceast aspect) sau sa scaneaze codul QR. Pune un semn la casa pentru a incuraja aceasta activitate cat timp experienta cumparaturilor este noua.
Cupoanele de reduceri sau ofertele speciale pot indulci afacerea pentru clientii ce se inscriu prin mesaje text sau coduri QR. Iar tu vei reusi sa-ti formezi lista fara a mai fi nevoie sa introduci manual adresele de email dupa descifrarea scrisului de mana de pe foile de inscriere.

4.    Construieste propria baza a fanilor

Clientii activi social trebuie sa aiba aplicatii Facebook sau Twiter incarcate in telefoanele lor. Un afis sau poster care sa-i incurajeze sa se conecteze cu tine in sfera sociala poate aduce o importanta crestere a retelei tale si sa largeasca vizibilitatea companiei catre contactele noilor tai adepti. Asigura-te ca vei oferi clientilor un bun (si vesel) motiv de a te urmari mai departe.

5.    Ofera servicii bazate pe locatii

Daca detii o afacere bazata pe ciment si mortar sau daca gazduiesti un eveniment, incurajeaza oamenii sa foloseasca servicii bazate pe locatii precum Foursquare, Gowalla sau Where. Vei castiga informatii privitoare la clientii tai obisnuiti si cat de des te viziteaza. De asemenea, permite clientilor tai sa impartaseasca informatii si sfaturi despre afacerea ta cu alte persoane. O oferta speciala inedita va incuraja clientii obisnuiti sa faca afaceri cu tine mai des.

6.    Incurajeaza criticile rapide

Incurajeaza clientii sa-ti impartaseasca gandurile despre experienta avuta cat timp sunt inca la locul afacerii. Posteaza un afis pe care sa scrie, “Cum ne-am descurcat? Da-ne de stire!” Poti de asemenea, sa-i directionezi catre site-uri precum Yelp, Where, Google Places sau TripAdvisor, unde sa-si expuna parerea despre afacerea ta. Asigura-te ca ai postat pagina de Twitter a companiei tale, pentru ca clientii s-o includa in recenziile lor si sa-ti urmareasca afacerea pe Twitter pentru noutati. Fii sigur ca esti cu ochii pe orice recenzie postata de clienti despre compania ta.

Din ce in ce mai multe tehnologii mobile apar, permitand clientilor sa ramana conectati cu diverse afaceri, indiferent de locatie. Toate aceste dispozitive si aplicatii iti pot sprijini marketing-ul, dar nu-l vor face sa si mearga. Trebuie sa te concentrezi in continuare pe felul cum compania ta poate furniza produse si servicii de calitate. Afla cine si unde sunt clientii tai. Apoi ofera-le tot ce ai mai bun. Strategiile mobile iti ajuta marketing-ul pentru a ajunge mai usor la ei.


Tags: mobilemarketingclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Sase sfaturi utile in mobile marketing pentru a atrage clienti
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum sa creati loialitatea clientilor

de Andreescu Sorin
24 Mai 2016
Un aspect la care trebuie sa aveti grija in cadrul actiunilor de marketing este sa determinati mixul optim intre canalele de comunicare alese astfel...

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton